Ovidia2 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ut på tur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Levende fortelling (eventyr) i dette bildet, fint! Vh. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Levende fortelling (eventyr) i dette bildet, fint! Vh. Takk for tilbakemeldingen fra deg Olav!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Morsomt bilde med en god story. Ser liksom for meg disse fire med en ihuga fotoentusiast i hælene:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hei Tove ! Herlig bilde , og i sort hvitt gir det følelsen av å være tilbake i folkeeventyrenes tid. Stilig effekt med speilbildet av fuglene i vannet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Tusen tak for de hyggelige tilbakemeldingene fra dere også Pentaxen og Alec Ask!! Koselig dere likte det ja det var morsomt å jakte på de med kamera.. sikkert litt av et syn;) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ja Tove, dette ble en artig og nesten surrealistisk forevigelse. Hvem i huleste foreventer å treffe på lyse gjess oppe i tregrensa hvor rypene skal hevde revir. Det er denne kontrasten som fenger og morer meg. Bruk av s/h forsterker det hele. Kjempebra! mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Joda, flott i svarthvit også, men jeg kan jo ikke fri meg for å tenke - hva med dette i farger da, Tove? Kunne vært interessant å se en fargeversjon ved siden av den svarthvite for sammenlikning. Hvem vet - kanskje hadde jeg landa på svarthvit'n likevel? Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2014 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Jan og Roar!! Satte stor pris på det. og selvfølgelig får du en fargeversjon Roar.. det var jo utrolig flotte farger i landskapet så det var ikke selvsagt at jeg skulle lage det i B&W... God helg! Hilsen tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Jan og Roar!! Satte stor pris på det. og selvfølgelig får du en fargeversjon Roar.. det var jo utrolig flotte farger i landskapet så det var ikke selvsagt at jeg skulle lage det i B&W... God helg! Hilsen tove Nå ble det vanskelig å velge mellom versjonene så jeg sier som det heter på min avdøde fars Solørdialekt: "Je tæger båe." Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hei Tove ! Flott i fargeversjon også , men det var sort hvitt versjonen som trigget folkeeventyrfølelsen. Uansett , jeg sier som Roar - jeg liker begge. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Tusen takk Alec Ask og Roar..huggelige tilbakemeldinger ja farger er også vakkert.. men smaken som baken også da.. og hva man skal bruke bildet til i moderne interiør som kunst er det mest brukt B&W nå for tiden .. MVH Tove Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Det er et meget flot billede, med gæssene på vej mod fjeldhytten. Fine farver og spejling. V2 Mvh. John Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg