Complexity Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Er vel litt salgstriks og dette. Origin kjørte jo Titanfall gratis i 24 timer, og jeg tenkte å bare teste det siden det nå var gratis. Etter de 24 timene ble det kjøp gitt Lenke til kommentar
Norascal Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg tenkte å teste ut GRID2, men når jeg trykker på 'start spillet' kommer det opp en rask slik steam rute som sier ser etter oppdateringer, og så skjer det ikke mer. Sjekket med Dont starve også og her gjorde også spill spillet knappen noe... Noen som har fått dette til å fungere? samme problemet. Prøver med X-com. Skjer ingenting når jeg trykker på play knappen Har spillet blitt lastet ned? Det ligger under Library/ Downloads i så fall. Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Payda: The Heist (enern) er grattis, i under 20 timer nå. Så skaffer de som ikke har den seg det innen da, såfår man den for alltid Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Payday 2 om du har NOK TID? Ved siden av X-COM er Payday 2 lett det BESTE spillet på denne listen. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Kristiansand skal visst bli det nye Atlantis og forvandlingen skal pågå for fullt hele helga så hvorfor ikke? :-) uhrrr? Regn, regn, regn og atter mere regn.... Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg hadde jo åtte av disse spillene, de to som jeg ikke hadde var jeg egentlig ikke så interessert i... Jaja, kanskje jeg finner noe kult neste gang Bra tilbud fra Steam. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Nå har jeg allerede de jeg vil ha fra denne listen, men likevel synes jeg dette er et veldig bra tilbud fra steam. Blir spennende å se hvordan noen steam hatere klarer å vri dette til noe negativt, selv om det er vanskelig for meg å se hvordan de skal klare dette. Alt kan vris til noe negativt på anonyme nettfora. Om noen kurerer kreft så kommer det garantert noen og påpeker alle ulempene Uansett var jeg positivt overrasket når jeg så at krone-konverteringen på Steam faktisk førte til billigere spill, i motsetning til euro-konversjonen for flere år siden Dette er ikkje alltid sant, dessvere slitter steam med at den gir forsiden ser ut som koster bedre men når kommer til kassen er den faktisk dyrere eller same som euro prisen....testet først om var pågrunn av brukte paypal men så brukte bankkort så . dessvere det negative som kommer frem at man må passe på at prisen er rett i kassen også Det er noe alle burde gjøre i hverdagen, spesielt dagligvarebutikker! Har begynt å følge litt ekstra med i det siste året, overraskende mye som er feil priset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå