Exeter Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Syntes denne filmen var helt sinnsykt bra, type Pulp Fiction arvtaker, ikke så rart kanskje når det samme geni bak begge filmene. Hva syntes andre? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Syntes denne filmen var helt sinnsykt bra, type Pulp Fiction arvtaker, ikke så rart kanskje når det samme geni bak begge filmene. Hva syntes andre? Bra film ja. Tror det er litt "enten elsker du den eller så hater du den"-film. Mye vold. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg likte den utrolig godt, men tro det eller ei synes jeg faktisk det nesten var overraskende lite blod. Ikke missforstå,blod var det i hauger,men jeg hadde på forhånd hørt at det skulle være noe helt sinnsykt mye og ble derfor nesten litt skuffet da ikke alle som ble drept hadde sånn blodfontene. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ekstremt kul film. Synes den holder god Tarantino kvalitet. Vanvittige (kule) kampscener som var veldig godt gjennomført i stil. Gleder meg til neste del kommer på kino Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jævlig bra film, men jeg tror jeg må dra å se den en gang til, for det var en gjeng med IDIOTER som satt bak meg i kinoen og snakket, SNAKKET, ikke hvisket, de SNAKKET høylytt til hverandre under HELE filmen! helt usaklige ting som f.eks: "Nå skulle hu hatt uzi". Og de regelrett ropte til personer som satt tre-fire stoler bortenfor! AAAAH! NÅR skal folk lære seg at man IKKE under NOEN omstendigheter snakker på kino! Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Råeste filmen jeg har sett på LEEEENGE! Rett tiil topps på favorittlista *grin* Gleder meg til volume2! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Liten tvil om at Quentin Tarantino har gjordt det igjen. Kill Bill var planlagt som bare 1 film egentlig, men siden Tarantino fikk trumfet gjennom å filme hele manuset ble den for lang og de valgte å dele den opp. Flere filmanmeldere syns det er dumt at de delte opp filmen pga den litt spesielle måten Tarantino forteller filmene sine på. Kill Bill Volume 2 kommer i Februar. Med andre ord, ikke så kjempe lenge til. *grin* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 En tanke som kom snikende når jeg nøt denne filmen var: "Jeg er nå vitne til et lite stykke filmhistorie" Jeg føler ikke jeg trenger å utdype det særlig mer Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg er nå skikkelig nysgjerrig på om denne filmen virkelig er så bra som alle vil ha det til. Jeg skal få sett den etterhvert, og se på den med øyne som ikke allerede lyser "Quentin Tarantino er verdens kuleste regissør, så denne filmen er sikkert 100% garantert råbra". Jeg kommer tilbake med dommen da Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Filmen var morsom den ja *grin* Men det blir jo bare totalt idiotisk (og nok en gang et vitne om filmselskapenes uendelige grådighet) å kutte filmen midt i . Greit nok, hele filmen er bare en lang voldssekvens, men tross alt så ligger det en liten historie i bunnen og det er jo veldig uheldig at denne avbrytes. Ville jo vært en mye bedre opplevelse å se filmen som den var ment å være. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Helt genial film! *gleder meg til to'ern* Har ikke sett de tre andre han har laget,[men dette skal jeg rette på!) har sett noe han har vert med på, "four rooms" (siste delen var han med) og såg "From Dusk To Dawn" rett eter jeg så Kill Bill! Det var flere ganger under filmen att det kriblet i magen, musikken var genial! det kuleste var da "alarmen" gikk av da hun så de folka på listen..... lo godt da! spess i begynnelsen hos hun dama med ungen! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Her finner du en komplett liste over alle filmene han har noe med å gjøre. For å nevne noe bra filmer som han har en finger med i. Reservoir Dogs (1992): Director, Writer og spiller Mr. Brown. Pulp Fiction (1994): Director, Writer og spiller Jimmie. Deperado (1995): Spiller en pick-up guy. From Dusk Til Dawn (1996): Producer, writer og spiller Richard Gecko. Kill Bill Volume 1&2 (2003): Director, Producer på Volume 2, Writer og har stemmen Pei Mei i Volume 2. Mellom alle disse så har du jo selvsagt Four Rooms, Natural Born Killers og Jackie Brown. Du finner flere gjengangere i filmer Tarantino har noe med å gjøre. Folk som Samuel L. Jackson, Michael Madsen, Harvey Keitel, Tim Roth spiller alle i minst 2 filmer hver. Kan også nevne at Robert Rodriguez kan virke som, kanskje ikke bare mine øyne, som en liten fan av Tarantino. At jeg også er en kjempe fan av filmene til Tarantino er vel ikke annet enn opplagt. Legger også til at jeg skrev et særemne om han i engelsk fordypning. Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Skikkelig knall tull film!! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Jævlig bra film, men jeg tror jeg må dra å se den en gang til, for det var en gjeng med IDIOTER som satt bak meg i kinoen og snakket, SNAKKET, ikke hvisket, de SNAKKET høylytt til hverandre under HELE filmen! helt usaklige ting som f.eks: "Nå skulle hu hatt uzi". Og de regelrett ropte til personer som satt tre-fire stoler bortenfor! AAAAH! NÅR skal folk lære seg at man IKKE under NOEN omstendigheter snakker på kino! Du satt ikke tilfeldigvis på eldorado i oslo, unngår den kinoen som pesten pga at slike ting du snakker skjer hver gang jeg har vært på kino der mvh nerd-light Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Liten tvil om at Quentin Tarantino har gjordt det igjen. Kill Bill var planlagt som bare 1 film egentlig, men siden Tarantino fikk trumfet gjennom å filme hele manuset ble den for lang og de valgte å dele den opp. Flere filmanmeldere syns det er dumt at de delte opp filmen pga den litt spesielle måten Tarantino forteller filmene sine på. Kill Bill Volume 2 kommer i Februar. Med andre ord, ikke så kjempe lenge til. *grin* De (når jeg sier de mener jeg Miramax's dresskledde menn) valgte å høre på Tarantino's appell om å klippe den i to delvis fordi da kan de delta i Oscar -04 og -05, i tillegg til å ikke snyte oss fans for alt det geniale Tarantino kom opp med under produksjonen. Leve Miramax (i alle fall en liten stund, så kan de gå konkurs sammen med resten av selskapene) Var forresten å så Revolutions i går kveld og opplevde at idiotene på bakerste rad satt og kastet snop ned i salen i tillegg til at kjeftene deres gikk non stop. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 sinnsyk film, synd det er så lenge til mars :grine: Lenke til kommentar
OuO Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 sinnsyk film, synd det er så lenge til mars :grine: Vol 2 kommer da i februar, gjør den ikke? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Her finner du en komplett liste over alle filmene han har noe med å gjøre. For å nevne noe bra filmer som han har en finger med i. Reservoir Dogs (1992): Director, Writer og spiller Mr. Brown. Pulp Fiction (1994): Director, Writer og spiller Jimmie. Deperado (1995): Spiller en pick-up guy. From Dusk Til Dawn (1996): Producer, writer og spiller Richard Gecko. Kill Bill Volume 1&2 (2003): Director, Producer på Volume 2, Writer og har stemmen Pei Mei i Volume 2. Mellom alle disse så har du jo selvsagt Four Rooms, Natural Born Killers og Jackie Brown. Du finner flere gjengangere i filmer Tarantino har noe med å gjøre. Folk som Samuel L. Jackson, Michael Madsen, Harvey Keitel, Tim Roth spiller alle i minst 2 filmer hver. Kan også nevne at Robert Rodriguez kan virke som, kanskje ikke bare mine øyne, som en liten fan av Tarantino. At jeg også er en kjempe fan av filmene til Tarantino er vel ikke annet enn opplagt. Legger også til at jeg skrev et særemne om han i engelsk fordypning. Ikke helt oversikt nei... Du har fire reine Q.T-filmer. Reservoir Dogs (1992) Pulp Fiction (1994) Jackie Brown (1997) Kill Bill vol.1 (2003) I tillegg til de du nevner så har han også vært med i: Four Rooms (writer) True Romance (writer) Natural Born Killers (story-writer) I tillegg til mange andre småroller... Endret 20. november 2003 av As}{antii Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ikke helt oversikt nei... Du har fire reine Q.T-filmer. Reservoir Dogs (1992) Pulp Fiction (1994) Jackie Brown (1997) Kill Bill vol.1 (2003) I tillegg til de du nevner så har han også vært med i: Four Rooms (writer) True Romance (writer) Natural Born Killers (story-writer) I tillegg til mange andre småroller... Tror du missforstod litt. Les posten en gang til. I tillegg er 'Her' en link, og referer ikke til resten av posten. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ikke helt oversikt nei... Du har fire reine Q.T-filmer. Reservoir Dogs (1992) Pulp Fiction (1994) Jackie Brown (1997) Kill Bill vol.1 (2003) I tillegg til de du nevner så har han også vært med i: Four Rooms (writer) True Romance (writer) Natural Born Killers (story-writer) I tillegg til mange andre småroller... Tror du missforstod litt. Les posten en gang til. I tillegg er 'Her' en link, og referer ikke til resten av posten. K.. sry. Mener likevel at du mangler Jackie Brown, som er en ganske så vesentlig film. Og knallbra imho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå