Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Brownheaded Barbet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hei, Roar. Fuglen er bra kamuflert, og bildet er en herlig orgie i farger, lys og formasjoner ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fant`n! Godt kamuflert blant grønne blader. Apr. bladverket: - stilig med de to helt forskjellige bladformene! Beundrer også de blå nyansene bakerst ... Vh. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Den fugl så jeg bestemt ikke lige med det samme..fine detaljer dejligt grønt og klart motiv ..man kommer i godt humør af..vh suss Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fantastisk fargespill! Jo, jeg så fuglen med en gang selv om den var bra kamuflert // Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Nok et supert kunsterisk bilde dette, Roar! (Så ikke pippen med en gang jeg heller). Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Oj der sitter det visst en fugl..så godt kamuflert så den ikke først. Det ble et fint midtpunkt i bildet! Klare sterke farger som er din spesialitet! Fint fanget! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg