Hjertehjort Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg har laget en bedriftskonto for vår nettbutikk på Pinterest. Jeg må verifisere metataggen: "Legg til denne metataggen til <toppen> av din index.html-fil eller tilsvarende" ELLER Last opp filen (pinterest-3f11e.html) til www.hjertehjort.no Jeg har ringt de som vi har kjøpt domenet av og de sier at Webutvikleren av Hjemmesiden vår må legge det inn. De som har Hjemmesiden skjønner ingenting, og det gjør ikke jeg heller!! Er det noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det enkleste er jo bare å laste opp den filen i rota på web-hotellet? (hvis du ikke har eller kan laste ned filenkan du sikkert bare lage en tom html-fil) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Vel, engang så har du vel kjøpt webhotell og da får du tildelt FTP informasjon for å laste opp filer til webserveren slik at det blir tilgjengelig. Dersom du ikke har slik informasjon og har brukt et firma til å ordne for dere må dere ta kontakt med dem og få dem til å ordne opp. I hvertfall, det er snakk om å laste opp en fil til root av www-mappen eller endre på en simpel hvor man legger til meta-taggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå