Feh Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Pre-order av Nexus Player og Nexus 9 starter i dag, og blir levert fra 3. november, men om dette gjelder Norge også, aner jeg ikke. Det tok jo f.eks en evighet fra Chromecast kom til den ble tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Nexus 9 er interessant. Har nexus 7v2 idag og den funker bra, men to tommer til hadde ikke skadet. Er dog ikke så glad for at de har laget aluminiumdesign på den, et nettbrett trenger ikke å se like bra ut som en telefon, og det øker varmen. Men kjøp bli det sikkert uansett. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Må også huske at den har gått fra 16:9 til 4:3 skjerm så det blir mer arbeidsareal enn hva de tommene skulle normalt tilsi. 1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 ...og det øker varmen. Wait, whaaaaa...??? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det flytter i alle fall varmen. Og da gjerne over i håndleddet ditt. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Og det er en bra ting. Da sperres ikke varmen inne, og man får dermed lavere risiko termisk throttling. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Det er en bra ting at varmen flyttes, det er ikke en bra ting at varmen flyttes til håndleddet ditt. (Carpal tunnel syndrome, tendonitis o.l.) Endret 17. oktober 2014 av tommyb Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Blir nexus 9 på meg. Har hatt både nvidia shield og tab s 10.5. Begge gikk i retur av forskjellige årsaker. Noen som vet om komplett kommer til å selge nexus 9? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Når kommer første tester tror dere? Kjøper intet før de er testet. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Blir nexus 9 på meg. Har hatt både nvidia shield og tab s 10.5. Begge gikk i retur av forskjellige årsaker. Noen som vet om komplett kommer til å selge nexus 9? Hva var problemet med shield tablet? Jeg vurderer selv å kjøpe et så jeg vil bare høre om "feilen" treffer mitt bruksområde. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Nesten 4800,- for Nexus 9 32GB LTE i play store, oh my... Alle prisene: 3290,- for 16GB Wi-Fi 4090,- for 32GB Wi-Fi 4790,- for 32 GB LTE Endret 18. oktober 2014 av teitur 1 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Men hvordan blir det med spill og kanskje enkelte apper? De fleste er vel laget/optimalisert for 16:9 side det har vært det vanligste på nettbrett til nå... Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Blir nexus 9 på meg. Har hatt både nvidia shield og tab s 10.5. Begge gikk i retur av forskjellige årsaker. Noen som vet om komplett kommer til å selge nexus 9? Hva var problemet med shield tablet? Jeg vurderer selv å kjøpe et så jeg vil bare høre om "feilen" treffer mitt bruksområde. Dårlig batterikapasitet, så som så byggekvalitet, dårlig dekning på wifi, lys svak skjerm, for liten skjerm til å game på og ingen spill som er noe å snakke om. Blir et nisje produkt som ikke egentlig har noen nisje. Lenke til kommentar
joaroe Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Når det står at Nexus Player kjører den nye android plattformen. Vil det si at den fungerer med Spotify?? Altså appen og ikke web player:) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Ser ikke ut til at Spotify har egen app til den enda, nei. Spotify har jo vært relativt slunkne mot Chromecast også (de ønsker vel først og fremst å selge sin "egen" dings, Gramofon for trådløs avspilling) så det spørs vel om de kommer til å snu på det nå. Lenke til kommentar
joaroe Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Kjedelig Da gidder jeg ikke kjøpe den. Da blir det nok AppleTV istedenfor, eller evt Argon Stream 2 Lenke til kommentar
joaroe Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Den Gramofon har jeg aldri hørt om. Den er jo genial hvis den fungerer like bra som AppleTV:) Lenke til kommentar
joaroe Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Leste litt om Gramofon nå. Det jeg ikke likte var at man gir alle som har den Fon ruteren tilgang til nettet ditt:S Og at det var 3,5mm Jack utgang. Noe som reduserer lydkvaliteten mye Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Det finnes et utall dingser som lar deg strømme spotify trådløst, grunnen til at jeg nevnte Gramofon er fordi den er en av få som blir markedsført på spotifys offisielle side. Det vriker som at de er mer interessert i å "selge" støtte for spotify connect til hardwareprodusenter for å tjene penger på det. Lenke til kommentar
joaroe Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Okei Noen forslag til en streaming boks med f.eks Spotify Connect innebygd? Har Spotify innebygd på Onkyo reciever men syns den er litt vanskelig Har sett litt på Argon Stream 2 men den har optisk lydutgang og skulle gjerne tenkt med HDMI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg