fo2re Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Wreckless Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Her blir min første tanke når jeg så V1 at først fikk hun en blåveis og så et kyss på kinnet - kanskje av sin kvinnelige partner. Akkurat det kommer ikke så tydelig fram i svarthvitversjonen der de mørke streken på kinnet godt også kan være resultatet av en kilevink for ansiktuttrykket kan fort oppfattes som litt såret. Det kraftige lyset oppe til venstre gjør seg nok best i svarthvitversjonen. Hvorvidt det hadde vært en ide' å klone vekk stativstanga der for heller bli et spørsmål jeg lar stå åpent for øynene som ser. Slett ingen dårlig fotojobb dette, men for å understreke så er ikke jeg noen portrettfotograf selv om jeg sporadisk også tar portretter når anledningen gir seg her og der. Roar Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Her blir min første tanke når jeg så V1 at først fikk hun en blåveis og så et kyss på kinnet - kanskje av sin kvinnelige partner. Akkurat det kommer ikke så tydelig fram i svarthvitversjonen der de mørke streken på kinnet godt også kan være resultatet av en kilevink for ansiktuttrykket kan fort oppfattes som litt såret. Det kraftige lyset oppe til venstre gjør seg nok best i svarthvitversjonen. Hvorvidt det hadde vært en ide' å klone vekk stativstanga der for heller bli et spørsmål jeg lar stå åpent for øynene som ser. Slett ingen dårlig fotojobb dette, men for å understreke så er ikke jeg noen portrettfotograf selv om jeg sporadisk også tar portretter når anledningen gir seg her og der. Roar Takk for tilbakemelding ! Heldigvis ingen blåveiser eller kilevinker involvert, ville bare ta ett litt tøffere bilde helt på slutten av shooten og er makeupen som er herja til her. Ville ha med lysene i bildet inkl stativ for en gangsskyld for å gi bildet litt annen stil enn den typiske (gjesp) grå bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg