TheKims Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Har du prøvd ut Monkey Island serien? Anbefaler absolutt å prøve ut nr 3 i rekken, eller Tales of Monkey Island. http://www.gog.com/game/tales_of_monkey_island Humorfylt og avslappende pek og klikk spill som jeg anbefaler på det sterkeste Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Noen som kan anbefale meg et PC-spill som kan få meg engasjert igjen? Finner ingen ting som får meg engasjert lenger, alt er like kjedelig... Har gått lei av BF-serien. Kjøpte Metro Redux, men er ikke noe glad i mørke/skumle spill. Kjøpte Wolfenstein: New Order. Likte det bedre enn Metro, men blir for lineært og kjedelig. Har spillt gjennom StarCraft II, men liker ikke alien-temaet (men liker ellers spill av denne typen, gikk med en del timer på Dune og C&C). Bilspill kan være artig en kort stund, men blir fort ensformig. Har betalt for Next Car Game, men det er jo ikke ferdig enda. Tomb Raider så fint ut, men var møkkakjedelig å spille. Arma blir litt for heavy, trenger noe som jeg kan hoppe inn i og spille en liten stund (har ikke så mye tid, og kan gå en stund mellom hver gang jeg har tid til å spille litt. Uforutsigbart.). Portal 1 og 2 var moro, men ferdig med de. Civilization er kjedelig (liker ikke turn-based). Liker åpne verdener. Far Cry 3 var ok (bedre enn 2) men blir litt repetitivt i lengden. Great Giana Sisters var bra, men det begynner jo å bli en stund siden. Ser frem til GTA V (ikke spilt GTA siden 1 eller 2 på PS), har tro på at den kan bli bra, men den kommer jo ikke til PC før januar. Noen som har noen gode forslag? Artig hvis jeg kan spille med kontroller, men får helt angst hvis det er håpløst å sikte eller det dukker opp slike "trykk y-button as fast as you can to avoid being killed"-sekvenser. Vil gjerne ha spill som kan spilles litt "on-and-off", ikke nødvendigvis en kveld/dag/uke i strekk for å mestre det... Vi har helt lik smak. Jeg liker BF-serien. Kort og godt, kan hoppe rett inn, kan "slappe av med", underholdene med en viss anelse utfordring. "Real life", altså ikke utenomjordiske vesener, stråle-pistoler og drager som du flyr rundt på. AmericasArmy (AA) fra den gamle garden, var jævlig bra en gang i tida. Dessverre, så har grafikken gått fort fra det spillet. Endret 16. desember 2014 av TomTucker Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg sliter litt med det samme. Begynner vel og bli gammel.. :/ Fyflate, den tanken har jeg tenkt ofte. #25år. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Lastet ned World of Tanks til nettbrettet, der det ser ut til å fungere overraskende bra men klarte ikke helt å vekke interessen i første omgang. Er det vesentlig forskjell mellom PC og nettbrett? Words Of Tanks på nettbrett er jo bare søppel. Kan ikke engang sammenlignes med PC versjonen som er 10000% bedre. Sett deg ned og spill det et par uker da det er bittlelitt kjedelig på low-tiers. Endret 16. desember 2014 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Noen som har noen gode forslag? Artig hvis jeg kan spille med kontroller, men får helt angst hvis det er håpløst å sikte eller det dukker opp slike "trykk y-button as fast as you can to avoid being killed"-sekvenser. Vil gjerne ha spill som kan spilles litt "on-and-off", ikke nødvendigvis en kveld/dag/uke i strekk for å mestre det... Trackmania. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Har 2 spill jeg spiller for tiden å liker ekstremt godt. Survarium er det ene å det er et F2P FPS spill fra et selskap som heter Vostok. Spillet er enda i Beta, men alt fungerer helt knall i det spillet å brettene er noe av det bedre jeg har sett i noen skytespill i denne stilen, minner litt om stalker. Hitdetection i dette spillet ligger på samme nivå som CS, så å gå tilbake til BF4 føltes helt for jævlig. Rundene er ikke så alt for lange (15min) så du kan hoppe ut og inn som du vil. Det andre spillet er The Crew faktisk, noe som overasket meg. Jeg hadde ikke noe tro på at jeg kom til å like det, men synes det er et fantastisk artig bilspill som ligner litt på Need for Speed Underground serien, nå har jeg ikke så alt for mange timene ingame til å si noe om hvor lenge det holder gnisten, men foreløpig storkoser jeg meg med det spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå