Lisbeth Grendal Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Foringsplassens "urokråke" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Se her gitt, det er fler som får til nydelig varmgul bakgrunn... Flott bilde av granmeisen! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Litt fort i svingene her, jeg mente spettmeisen... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Flott spettmeis LG. Har du lånt Alberts bakgrunn? ;-))) Hilsen LO ;-) Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Flott dette!!! Bekir. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Se her gitt, det er fler som får til nydelig varmgul bakgrunn... Flott bilde av granmeisen! Hilsen Olav Tusen takk for det Olav. Det er fantastiske høstfarger ute, og mye gult rundt veggene her, så da blir det enkelt. Spettmeisen er derimot ikke så enkel å fange, den suser rundt som et olja lyn. Men denne gangen var jeg heldig Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Flott spettmeis LG. Har du lånt Alberts bakgrunn? ;-))) Hilsen LO ;-) Tusen takk for det Leif Nei da, det er ikke bare Albert`s bakgrunn, men min også Vi har en fantastisk høst med vakre farger. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Flott dette!!! Bekir. Tusen takk for det Bekir Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Flott spettmeis LG. Har du lånt Alberts bakgrunn? ;-))) Hilsen LO ;-) Tusen takk for det Leif Nei da, det er ikke bare Albert`s bakgrunn, men min også Vi har en fantastisk høst med vakre farger. Hilsen Lisbeth. Ja høsten kan være fantastisk på mange plasser Hilsen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ja, gult er kult - og kul er jaggu spettmeisen au der'n sitter fint plassert i flata i godt lys med ditto skarphet som gir gode farger og detaljer i fjærdrakta mot nesten ensfarget høstgult. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Ja, gult er kult - og kul er jaggu spettmeisen au der'n sitter fint plassert i flata i godt lys med ditto skarphet som gir gode farger og detaljer i fjærdrakta mot nesten ensfarget høstgult. Roar Tusen takk for det Roar Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg