Gå til innhold

Artilleribataljonen 2015

Svenn1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten å ha tjenestegjort i ArtilleriBN, så stussa jeg umiddelbart når du sier at du klarer deg uten astmamedisininen på "en fysisk test"... Klarer du deg uten under en hel øvelse på 1 uke eller lenger?

Legesjekken kan være streng, er du avhengig av en eller annen medisin for å fungere, så vil det nok være en faktor...

Lenke til kommentar

Uten å ha tjenestegjort i ArtilleriBN, så stussa jeg umiddelbart når du sier at du klarer deg uten astmamedisininen på "en fysisk test"... Klarer du deg uten under en hel øvelse på 1 uke eller lenger?

Legesjekken kan være streng, er du avhengig av en eller annen medisin for å fungere, så vil det nok være en faktor...

Jeg skal nok klare meg uten astmamedisinen over lengre perioder. Den er som sagt blitt tatt som en slags ''rutine''

Men det kan da være greit å ha med astmamedisinen i lommen på militærjakken, eller er det strenge krav på dette også?

Lenke til kommentar

Ja jeg skjønner du nevner det. Er faktisk dette jeg er litt bekymret for, men tror ærlig jeg bare skal nevne til legen om han/hun spør, at jeg ikke bruker astmamedisinen. Dette er kun noe jeg har med i ''bagen'' ettersom den har blitt tatt i bruk av rutine og som ikke er en direkte nødvendighet.

Endret av Svenn1
Lenke til kommentar

Er det noen her som har erfaring med om denne legesjekken på rekrutten er ganske ''grundig og streng'' ?

Dette er hva jeg skrev i legeattesten og som er fakta:

'' Ikke avhengig av noen form for astmamedisiner, men at diskus kun har blitt tatt som rutine før fysisk trening. Han har til en dels ganger glemt å ta denne astmamedisinen en serie ganger før diverse fysisk krevende tester, og har dermed ikke fått noen problemer med dette, og har fungert optimalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...