Gnilre_ Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hvordan oppleves det når skulderen er ute av ledd? Jeg snubla, tok meg for men "landet" med den ene skulderen i en gardintrapp. Pusten gikk ut av meg, men jeg kom meg til slutt opp. Skulderen gjør litt vondt, ganske behagelig vondt inntil jeg jeg belaster den. Da "stikker" det. Armen og hånden fungerer, var på do og tørket opp bak etterpå. Utrolig sakte og delvis med mindre kraft. 1. Er skulderen ute av ledd? Eller er jeg litt hypokonder? 2. Er det avgjørende at jeg oppsøker lege nå, eller kan jeg vente og se hvordan det går i morgen? Takk. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Tror nok ikke den er ute av ledd. Det gjør vondt! Se det an til i morgen, og vurder da om du trenger legehjelp. 1 Lenke til kommentar
Gnilre_ Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Takk, utrolig irriterende. Har funnet en god syns-synd-på-meg-selv stilling på sofaen nå. 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Du kan jo forsåvidt også kjenne om den er ute av ledd. Bare kjenn etter om skulderkula ligger der den skal være. Prøv å ikke tenk på det hvis du bekymrer deg. Se en film eller noe annet du liker 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Å få kroppsdeler ut av ledd skal visstnok være på samme smerteterskel som hvis du har brekt noe, så den er langt ifra det. Tipper den bare er ganske forslått. Gi det et par dager, fortsetter det går du til lege. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå