Charlottenlund Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Vil starte med å si at jeg ikke har benyttet dette selv, har PS3 så er ikke mulig for min del. Flere av kameratene mine som jeg går på skole med har utnyttet det de kaller en glitch med Fifa Points i omtrent 2 uker nå. Dette går ut på at de får masse fifa points for slikk og ingenting, noe rundt 60 kroner, grunnet det de sier er en kommafeil fra spillprodusentens side som gjør at det ikke koster rundt 600, men rundt 60 isteden. De har alle tjent seg rundt 15000 ekte norske kroner, samlet rundt 100000kr, ved å åpne pakker, hurtigselge, og selge coins fra hurtigsalgene til en tredjepart. Så jeg lurer på, vil dette få noen konsekvenser? De går og skryter av det til et hvert tidspunkt, og det ville gitt meg en real latter om denne utnyttelsen hadde slått tilbake på dem. Hilsen "sjalu" klassekamerat. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Skal ikke se bort ifra det siden EA har sagt de skal slå ned på de som kjøper og selger fifa points tjent med cheats og glitches. Lenke til kommentar
DFrog Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Jeg har selv oppdaget dette hos meg. Koster 63,- for 12000 poeng. Jeg kjøpte kjapt to pakker første dagen, siden jeg trodde det var et tilbud eller noe sånt i en begrenset periode. Men det er sånn ennå. Pleier de virkelig å straffe folk for feil de gjør selv? Det artige er at det ikke er sånn på XBOX`en til guttungen eller broren min, kun min. Og jeg har aldri patchet, jukset eller gjort noe som helst annet galt. Alt er 100% originalt og ikke tuklet med. Jeg har heller ikke utnyttet dette ved å kjøpe og selge noe mer enn normalt. Har jo kjøpt en god del pakker og solgt spillere jeg ikke vil ha, slik man alltid gjør, men føler vel ikke at jeg har jukset når det har vært slik fra dag 1 jeg skrudde på spillet. Endret 17. oktober 2014 av Ohyieraen-a Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hvilket locale/språk er det på xboxen da? Hvor er xbox live gold-kontoen registrert? Må da være en grunn til at noen får dette mens andre ikke (les: meg) Lenke til kommentar
DFrog Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Alt er registert i Norge. Ser noen endrer lokalisjon til India for å få rimeligere poeng, men jeg har aldri gjort noe sånt. Har ikke tuklet med noe som helst, og skjønner derfor ikke hvorfor dette skjer. Men klart, jeg klager jo ikke, syntes bare det er litt merkelig. Lenke til kommentar
DFrog Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Var nok en kommafeil, som nå er rettet. Tidligere kostet 12000 poeng 63,- nå koster det 630,- Jaja, fikk jo kjøpt 50-60000 poeng før de endret det, så kan vel ikke klage. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 At det har tatt så lang tid er helt utrolig. Man fikk altså 120 000k fifa points for prisen av 12k fifa points for oss andre.Passe "sjalu" på de personene ja.. Lenke til kommentar
DFrog Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Merkelig glipp igrunn, og som du sier, utrolig at det tok så lang tid å fikse. Men finner ikke så mye info om dette på nettet, så det virker som at det ikke har "rammet" så mange? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Hvordan er markedet på Xbox One nå etter dette? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Satan at jeg ikke fikk med meg detta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå