Gå til innhold

FIFA 15 Xbox Fifa Points-glitch?

Anbefalte innlegg

Vil starte med å si at jeg ikke har benyttet dette selv, har PS3 så er ikke mulig for min del.

Flere av kameratene mine som jeg går på skole med har utnyttet det de kaller en glitch med Fifa Points i omtrent 2 uker nå.

Dette går ut på at de får masse fifa points for slikk og ingenting, noe rundt 60 kroner, grunnet det de sier er en kommafeil fra spillprodusentens side som gjør at det ikke koster rundt 600, men rundt 60 isteden.

De har alle tjent seg rundt 15000 ekte norske kroner, samlet rundt 100000kr, ved å åpne pakker, hurtigselge, og selge coins fra hurtigsalgene til en tredjepart.

Så jeg lurer på, vil dette få noen konsekvenser?

De går og skryter av det til et hvert tidspunkt, og det ville gitt meg en real latter om denne utnyttelsen hadde slått tilbake på dem.

Hilsen "sjalu" klassekamerat. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv oppdaget dette hos meg. Koster 63,- for 12000 poeng. Jeg kjøpte kjapt to pakker første dagen, siden jeg trodde det var et tilbud eller noe sånt i en begrenset periode.

Men det er sånn ennå.

Pleier de virkelig å straffe folk for feil de gjør selv?

Det artige er at det ikke er sånn på XBOX`en til guttungen eller broren min, kun min.

Og jeg har aldri patchet, jukset eller gjort noe som helst annet galt. Alt er 100% originalt og ikke tuklet med.

Jeg har heller ikke utnyttet dette ved å kjøpe og selge noe mer enn normalt. Har jo kjøpt en god del pakker og solgt spillere jeg ikke vil ha, slik man alltid gjør, men føler vel ikke at jeg har jukset når det har vært slik fra dag 1 jeg skrudde på spillet.

Endret av Ohyieraen-a
Lenke til kommentar

Alt er registert i Norge.

Ser noen endrer lokalisjon til India for å få rimeligere poeng, men jeg har aldri gjort noe sånt. Har ikke tuklet med noe som helst, og skjønner derfor ikke hvorfor dette skjer.

Men klart, jeg klager jo ikke, syntes bare det er litt merkelig. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...