Greven22 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva skjer.. er på en delt 2 mbit linje ... Når man laster ned starter jeg på ca 65 KB per sek.. Men når jeg har lastet ned ca 2 MB så går hastigheten RETT NED De som har ansvaret for nettverket her skylder på at det er maskiner som fortsatt har BLASTER virus .. Kan dette ha noe med saken og gjøre? De bruker foresten proxy server. Håper noen kan hjelpe så jeg får lastet ned Slackware Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva skjer.. er på en delt 2 mbit linje ... Når man laster ned starter jeg på ca 65 KB per sek.. Men når jeg har lastet ned ca 2 MB så går hastigheten RETT NED De som har ansvaret for nettverket her skylder på at det er maskiner som fortsatt har BLASTER virus .. Kan dette ha noe med saken og gjøre? De bruker foresten proxy server. Håper noen kan hjelpe så jeg får lastet ned Slackware Ikke hør på nettverksansvarlige, de har ikke peiling på hva de sier. De lyver sikkert om Blaster for å slippe å gjøre noe med problemet ditt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hehe, hos oss har vi mulighet til å sette opp slikt at om en fil er større enn.. f.eks 2 mb skal hastigheten gå ned til f.eks modem fart ganske greit så vi nettverksansvarlige får mer av linja :-p :-p Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Tror ikke de vil ha linje selv for de er ikke her. Det er et firma .. kallt bravida som har ansvar Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Finnes det et program som finner pcene i nettverket med Blaster virus Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har samme problemet. Opplever det bare i program som DC++osv.... Ikke i "windows-nedlastinger"..... Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Kom på en ting.. Har jo latt maskinen stå på over natta.. da skal den jo være den eneste som er slått på .. hvordan kan det da ha seg at BLASTER er årsaken Merkelig dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå