AfterGlow Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Prosessprodusenten melder om rekordhøy omsetning.Intel håver inn penger Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Sterk konkurranse!? Det har vært langt "sterkere" konkurranse enn det det er i dag. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Svak konkurranse på desktop, sterk konkurranse på "nettbrett, mobiltelefoner og «tingenes Internett-enheter". 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Med et så godt overskudd så håper jeg at de setter av mer penger til forskning og forbedring av produktene. Strømmen man bruker på datamaskiner (servere, PC'er osv) er enorm på verdensbasis. Hvis aksjonærene ikke skal ha for stor del av kaka så tror jeg Intel kan gjøre enda større fremskritt enn de har gjort de siste årene og ytelsen på prosessorene trengs ikke (i like stor grad) å forbedres Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Historisk sett har Intel i alle fall visst å sette av mye penger til forskning, såvidt jeg forstår. Men i og med at AMD har forlatt deler av markedet, vil jeg tro at de kynisk prioriterer forskningen til de delene av markedet hvor de fortsatt har konkurranse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå