Schreiber Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Har du lurt på hvorfor black metal er fylt med ondskap, satanister, kirkebrenning og alt det der? Det er en grunn til det. 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Er vel 20 år siden black metal var "fylt av ondskap og kirkebrennere". Nå er det bare band som drar på verdensturneer og tjener gryn. 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Ta nå ikke alt så seriøst, gutt. Det er jo tross alt humor-kategorien vi snakker om her. Endret 15. oktober 2014 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Svartmetall skal være mørk og dyster, er liksom litt av imaget og til folk som liker glader musikk finnes synth-pop La oss ha vår grimme stunder for oss selv. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Som sagt, dette er i humor-kategorien av en grunn. Digger metall selv, men klarer da å le av det også. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Satanistiske metalband som står helt inne for tekstene sine tror jeg du kan telle på en hånd. Akkurat som det er svært få skrekkfilmregissører som synes det er greit å løpe rundt og knivstikke folk. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeezes... dette er i humorkategorien, og altså ikke ment å bli tatt seriøst. Skulle tro jeg, ironisk nok, bannet i kirka. 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det er fordi du ikke satt på humor raden i kirka når du bannet Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg prøvde, men han ved siden av hadde visst ikke dusjet på en stund... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Hva er det egentlig du ønsker å diskutere her? Dette er et diskusjonsforum og selv om dette er humordelen av forumet må man da kunne diskutere det som skrives her. Og ja jeg syntes videoen i begynnelsen var morsom og å kommentere burde man få lov til. Endret 16. oktober 2014 av perpyro Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvorfor må jeg på død og liv ønske å diskutere noe som helst? Alt jeg gjorde var å oppdage en video jeg synes var morsom, så jeg postet den i humor-kategorien så dere også kunne le litt. Det er alt. Sorry at jeg tydeligvis begikk helligbrøde ved å våge å kødde med musikken jeg er stor fan av selv. Riktignok er det lite black metal jeg liker, men mest fordi jeg ikke liker growlingen. Det går mest i King Dimaond, Alestorm, Motorhead og det der. Men uansett, alt jeg gjorde var å poste en video jeg håpet en eller annen ville finne morsom. Sorry at det ikke er godtatt i humor-kategorien... 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvorfor må jeg på død og liv ønske å diskutere noe som helst? Alt jeg gjorde var å oppdage en video jeg synes var morsom, så jeg postet den i humor-kategorien så dere også kunne le litt. Det er alt. Sorry at jeg tydeligvis begikk helligbrøde ved å våge å kødde med musikken jeg er stor fan av selv. Riktignok er det lite black metal jeg liker, men mest fordi jeg ikke liker growlingen. Det går mest i King Dimaond, Alestorm, Motorhead og det der. Men uansett, alt jeg gjorde var å poste en video jeg håpet en eller annen ville finne morsom. Sorry at det ikke er godtatt i humor-kategorien...Jeg satt pris på videoen, det var morsomme greier Men utenom det hadde jeg liksom ikke så mye å komme med. Nettopp fordi det ikke var en tråd for seriøse svar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå