el-asso Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har en kamerat som driver litt med Videoredigering. Han lurer på å kjøpe en USB/Firewire Combo Hub for å få flere tilkoblinger. Noen som har noen erfaringer med denne ? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvordan kobler man en slik sammen med PC? Må han ha USB2 kort i maskinen eller firewire. Eller må man ha et firewirekort og et USB2 kort i maskinen og koble 2 ledninger til denne boksen? Eller noe helt annet. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Kobles med standard USB kabel med USB-A (PC siden) og USB-B (i hub'en) Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Men da kan den jo ikke holde hastigheten til USB2 og firewire? Dette må jeg si at jeg ikke sjønte helt. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Men da kan den jo ikke holde hastigheten til USB2 og firewire? Dette må jeg si at jeg ikke sjønte helt. Ikke jeg heller, men som sagt er det ikke jeg som skal ha den. Mener du at han må ha en FireWire kabel og en USB kabel fra boksen til kort i maskina får å holde samme hastighet ? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Aner ikke? Bare lurer litt hvordan dette fungerer. Send en mail til komplett. De må jo kunne klare å svare på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå