Leif Olsson Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Skarver i høstsol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Flott forsamling i et godt bilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Fint av den "skarve" forsamlingen! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Hei og takk for hyggelige kommentarer Torhild og Svein. Hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hei, Leif. Her var det ikke bare én skarve fugl, men en "hel bråta" ! Jeg blir nesten overlykkelig hvis jeg får se EN ! Artig bilde ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Hei Albert. Takk for hyggelig og overlykkelig kommentar til en " hel brått " skarvar. Hilsen Leif Nikon Man Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ja skarver, enten de er i Norge eller i India rotter seg sammen som nordmenn i utlandet og pakistanere i Oslo. Greit tredelt bilde der skarvene står i kø midtskips for å bli fotografert. Telegrafen hadde vel gått om at han Leif Olsson var på vei mot havna. Muligens lavvann for lyset står fint på den brune vegetasjonen og skjæla som kommer skarpt og detaljert fram. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Ja skarver, enten de er i Norge eller i India rotter seg sammen som nordmenn i utlandet og pakistanere i Oslo. Greit tredelt bilde der skarvene står i kø midtskips for å bli fotografert. Telegrafen hadde vel gått om at han Leif Olsson var på vei mot havna. Muligens lavvann for lyset står fint på den brune vegetasjonen og skjæla som kommer skarpt og detaljert fram. Roar Hei Roar. Takk for hyggelig kommentar Roar Telegrafen bruker gå hos måkerne ner jeg sykler med poser og ja kanske å telegrafen virker hos skarverne I poserne har jeg brød og mat som ble igjen fra middagen til de kråkeboller og annet som måkerne finner i havet Hilsen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Ja skarver, enten de er i Norge eller i India rotter seg sammen som nordmenn i utlandet og pakistanere i Oslo. Greit tredelt bilde der skarvene står i kø midtskips for å bli fotografert. Telegrafen hadde vel gått om at han Leif Olsson var på vei mot havna. Muligens lavvann for lyset står fint på den brune vegetasjonen og skjæla som kommer skarpt og detaljert fram. Roar Hei Roar. Takk for hyggelig kommentar Roar Telegrafen bruker gå hos måkerne ner jeg sykler med poser og ja kanske å telegrafen virker hos skarverne I poserne har jeg brød og mat som ble igjen fra middagen til de kråkeboller og annet som måkerne finner i havet Hilsen Leif Dobbelt Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg