Gå til innhold

Skarver i høstsol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja skarver, enten de er i Norge eller i India rotter seg sammen som nordmenn i utlandet og pakistanere i Oslo.

Greit tredelt bilde der skarvene står i kø midtskips for å bli fotografert.

Telegrafen hadde vel gått om at han Leif Olsson var på vei mot havna.

Muligens lavvann for lyset står fint på den brune vegetasjonen og skjæla som kommer skarpt og detaljert fram.

Roar

Lenke til kommentar

Ja skarver, enten de er i Norge eller i India rotter seg sammen som nordmenn i utlandet og pakistanere i Oslo.

Muligens lavvann for lyset står fint på den brune vegetasjonen og skjæla som kommer skarpt og detaljert fram.

Roar

Hei Roar.

Takk for hyggelig kommentar Roar :) Telegrafen bruker gå hos måkerne ner jeg sykler med poser og ja kanske å telegrafen virker hos skarverne :) I poserne har jeg brød og mat som ble igjen fra middagen til de kråkeboller og annet som måkerne finner i havet :)

Hilsen Leif :)

Lenke til kommentar

Roar

Hei Roar.

Takk for hyggelig kommentar Roar :) Telegrafen bruker gå hos måkerne ner jeg sykler med poser og ja kanske å telegrafen virker hos skarverne :) I poserne har jeg brød og mat som ble igjen fra middagen til de kråkeboller og annet som måkerne finner i havet :)

Hilsen Leif :)

Dobbelt Roar :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...