Espen Jansen Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Det tredje Dragon Age-spillet ligger an til å bli et fabelaktig rollespill.SNIKTITT: Dragon Age: Inquisition Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg og Sigurd Drakedreper gleder oss enormt til release! 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg hadde fått for meg at spillet var utsatt til feb, ble ultra glad når jeg så det kommer allerede om litt over en måned Så litt over streamen bioware hadde på twitch og det så absolutt lovende ut! Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Håper det kommer på Steam også. Etter at Final Fantasy 13-serien og Disney plutselig dukket opp på Steam så har jeg troen på at Valve kan få til noe med EA også *optimist* Lenke til kommentar
Tommerdal Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Du mente sikker at du hadde en Qunari på laget, ikke en minotaur Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Du mente sikker at du hadde en Qunari på laget, ikke en minotaur Det var det de het, ja. Samtidig er den jo minotauraktig i både form og utseende, så betegnelsen er vel ikke helt på jordet? Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Etter 3 bommerter på rad fra Bioware er alt jeg kan si: vi får se. 3 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Husker Dragon Age 2 ble sett på som et utmerket spill (8 av 10, var det ikke?) av Gamer.no. Forholder meg skeptisk. De har fjernet en drøss med features fra de foregående spillene, og forenklet alt for mye. Blir nok bedre enn DA2, men tror nok ikke dette blir en klassiker. 3 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Husker Dragon Age 2 ble sett på som et utmerket spill (8 av 10, var det ikke?) av Gamer.no. Forholder meg skeptisk. De har fjernet en drøss med features fra de foregående spillene, og forenklet alt for mye. Blir nok bedre enn DA2, men tror nok ikke dette blir en klassiker. Virkelig!, jaja . Mye derfor anmeldelser burde bli mer en nøyaktig beskrivelelse av hva spillet er\hvordan det faktisk fungerer, så kan personlig mening komme i etterkant. Feks: Funksjonen i dette spillet er standard konsoll oppskrift vi ofte ser som innebærrer mye bruk av Cutscenes, låste kamravinkler å en enkel spillkurve\vansklighetskurve som skulle passe de fleste, det blir aldri vansklig. I motsetning til Dragon age 1 som hadde en fin balanse mellom pc grensesnitt å konsoll er nok Dragon age 2 først å fremst tiltenkt konsoll markdet altså et bredere publikum å ikke den kresne RPG spiller som krever utfordringer, selv om det ikke trenger å være negativt om man liker spill stilen samt ikke vill bruker for mye tid på å bygge karakterer og finjustere kamp teknikk .... ......... Om anmeldere kunne bli flinkere til å ta en liten analyse av hvilken spillere som spillet kunne passe til før kun personlig meninger styrer teksten. Da kan man lettere få en ide om spillet passer til deg før selve anmeldelsen starter. Synes selv dette måtte være en god ide ..... Endret 16. oktober 2014 av simalarion 2 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Gode minner fra det første spillet. Oppfølgeren skuffet stort, men vi får håpe og tro at de har tatt det beste fra begge foregående, og luket vekk alt som var galt med det andre. Lenke til kommentar
Distreicus Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Håper min 5 år gamle gamer pc takler dette spillet da :-) Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Witcher 3 vil bli helt konge, kombiner beste gameplayen i et RPG spill med en åpen verden og det kan ikke faile. DA3 tviler jeg sterkt på, men må innrømme Dragon Age var konge første playthrough, bare synd IP'en er så ekstremt kjedelig og uinteressant. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå