TRS Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Etter frokosten idag da jeg skulle sjekke e-post, nyheter osv på hw.no så la jeg merke til noe på forumet. Tidligere så har jeg vert vant med og finne den ene kategorien en plass og kansje den andre jeg skal kikke i rett under, men idag så var det helt uvant, som om alle hadde stokket om på seg. MERK! Dette gjelder IKKE hovedkategoriene som Spill, Hardware osv men underkategoriene i disse. Så si meg, er det noen andre som har lagt merke til dette eller er det bare meg? Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 jepp så at 'webshoperfaringer' var flyttet fra nest nederste plass til ca midt på, inne i Hardware seksjonen.. Edit: og linux/unix seksjonen under programvare er flyttet fra midten til top! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Noe er iallfall anderledes i spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 ja "generell Diskusjon" trenger å komme på toppen der igjen! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det virker som de flytter seg etter nye poster.... Kan de ikke bare være der de var før.... Så vil jeg også klare å skifte mellom kategorier som før.. ikke trykke på "Alle Kategorier" og få opp den uoversiktlige lista der (jada, jeg vet jeg er kravstor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg