Dio Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hei! har en p42.8 pc800 på et abit ic7-max3. har fåreløpig en boxed kjøler på, men har planer om ny. noen som har noen forslag til en ny god en? noen som vet om Swiftech MCX4000B passer på det hovedkortet jeg har? og hvor mange grader den kommer til å holde u-klokket og hvor mye jeg kan klokke cpu'en til? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 sjekk denne testen så kanskje du finner svar:-) intelbox'd funker det da:-) http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/03/10/10/5075375 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 For å svare på topic, cpu kjøler ikke. Tvert imot, den avgir varme, og det er din jobb å sette på en kjøleribbe. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har vært mange slike "misser" i det siste Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vær nå litt seriøs istedenfor å kverulere sånn... Jeg annbefaler mist black silence på det varmeste. En konge kjøler som kan brukes på P4 cpu'er opp til 2,8 GHz og avgir bare 19 db støy. Du kan lese en test av denne kjøleren på overklokking.no overklokking.no Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vær nå litt seriøs istedenfor å kverulere sånn... Jeg annbefaler mist black silence på det varmeste. En konge kjøler som kan brukes på P4 cpu'er opp til 2,8 GHz og avgir bare 19 db støy. Du kan lese en test av denne kjøleren på overklokking.no overklokking.no Black Silence er vel ikke akkurat midt i blinken for en som skal overklokke. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nei det er den nok ikke hvis han skal klokke cpu til bristepunktet, men hvis han har tenkt til å klokke den opp til rundt 3,4 så tor jeg nok at denne kjøleren skal klare å holde tempen på et fornuftig nivå. Dette er selfølgelig bare spekulasjoner, jeg har ingen egne erfaringer med dette. Selv kjører jeg P4 1,8@2,4 med denne kjøleren, og tempen ligger på 38 grader, og jeg har fremdeles litt å gå på siden jeg monterte kjøleren i går med AS5. edit: han kan jo alltids skifte ut viften med en som støyer litt mer og få bedre kjøling. Kan også se på den nyeste utgaven av kamakaze kjøleren på Ochoot ochoot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå