GRendal Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hei! er ny på forumet! skal oppgradere en p4 1,8 med Geforce3 ti200 og 384 SD-ram med Windows XP Home. tenkte å bruke maks 1000 kroner, helst ikke så mye mer. Hva mener dere jeg burde gjøre for å få opp ytelsen maksimalt? tenkte på nytt GFX kort, et Geforce 4600 kort kanskje, det kan da ikke være så dyrt nå? Skal spille Neverwinter Nights - Hordes of the underdark og Temple of Elemental evil for å nevne to, kunne tenke meg å spille Vampire Bloodlines når det kom ut også. er interressert i å overklokke både 3dfx kort og CPU. Men blir prosessoren en flaskehals selv om jeg bytter ut 3d-kortet? Hva burde jeg gjøre? veldig takknemlig for svar. Hilsen Axel Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Prosessoren gjør nok nytten en liten stund til (jeg hadde opptil nylig 1.8ghz uten at jeg ble plaget nevneverdig ), så jeg tror nok et ti4600 hadde vært ganske ypperlig for deg. Alternativt et Radeon 9500/9600, men de koster gjerne et par hundrelapper mer. Ta en titt i demobrukt-kategorien til Komplett.no .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå