AnonymDiskusjon Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hei folkens, så pluselig på skolestart så fikk jeg crush på en gutt her på skolen og veit ikke hva jeg skal gjøre? er homo selv og tror han er det også pga regnbue/pride armbånd. Men uansett han legger merke til at jeg ser på han, men tør ikke å si "hei" Det var engang at han gikk ifra vennene sine og satte seg i setet foran meg, jeg sa ingenting (too awkard) han smiler ikke vis jeg ser på han. Veit ikke helt om jeg burde si hei? han har lagt merke til at jeg ser på han men veit ikke om jeg burde si "hei" Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: ca03d...c88 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Start en konversasjon om armbåndet? 5 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Si hei er jo ganske åpenlyst spør du meg. Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Start en konversasjon om armbåndet? This. Du må jo bare ta kontakt på en eller annen måte. Å slå av en prat om armbåndet er en glimrende måte å teste vannet på. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Du kan jo si hei? Endret 16. oktober 2014 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Ja, me Start en konversasjon om armbåndet? This.Du må jo bare ta kontakt på en eller annen måte. Å slå av en prat om armbåndet er en glimrende måte å teste vannet på. Problemet er at jeg veit ikke om han vil ha kontakt, så er veldig usikker om jeg burde ta kontakt. Pga vis han syns det er ubehagelig. Anonymous poster hash: ca03d...c88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Du kan ikke alltid vite om folk vil ha kontakt. Om alle hadde tenkt sånn hadde alle vært fullstendig isolert fra alt. Si hei, virker det som om han ikke vil ha kontakt, så går du. Ps anbefaler at du tar det på norsk, med mindre han er utenlandsk. Endret 16. oktober 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging§ion=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg