Neonex Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Hei. Venter fortsatt med å kjøpe PS4, men tenker at når jeg først gjør det, så er det på tide å oppgradere TVen i samme slengen. I den anledning tar jeg gjerne imot litt råd. Er på jakt etter minimum 55'', sikler litt etter 65''. Har selvfølgelig også tenkt til å se filmer/tv-serier på tven, så at bildet jevnt over er godt, er jo så klart viktig. Hva bør jeg tenke på? (Spiller ikke COD eller lignende, er da input lag noe særlig relevant?) Tenker på størrelse, kvalitet og pris. Trenger ikke være sykeste toppmodellen liksom, men hvilken type bør jeg gå for? Er det noe vits i å kjøpe 4K f eks, eller klarer ikke PS4 levere i så høy oppløsning? Har sett mange mener Plasma fortsatt gir et sykt bra bilde, er det vits i å gå leiting etter det? Det nye greiene er vel OLED, egner dette seg bra til spilling, og er det evt lurt å vente litt, eller er den LG modellen til 20k hva prisnivået kommer til å ligge på en stund? Tar gjerne i mot både tips til hva som er viktig og lurt å tenke på på en spill-tv, men selvfølgelig også modeller. Endret 15. oktober 2014 av Neonex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå