Joachim_F Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Har dannet nytt studio.Skaperne av Torchlight med Firefly-aktig romspill Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 I Firefly foregikk mye av handlingen på planeters overflate. Hvis dette spillet kun omhandler romkamp ligner det vel mer på Freelancer & co. Lenke til kommentar
ChrisRandom Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Som XE800 pekte ut har Firefly mindre fokus på romkamper. Likevel må jeg si at jeg virkelig fikk en god Firefly følelse av traileren. Outlaws på utkanten av galaksen, samme type humor osv. Kommer nok til å holde øye med dette spillet, virker moro! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Ja, det er jo stilen jeg refererer til når jeg trekker frem Firefly. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Mer Farscape en Firefly Lenke til kommentar
Ramshamboo Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jøss, har Abe fått seg dreads? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå