Gå til innhold

Dumt å kjøpe P4 3.2 Ghz?

dp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har kjøpt nytt hk med Intel 875 chipsett. og har lyst på ny cpu. hvis jeg kjøper ny så kan den andre pcen min få 2,53ghzen.. koster jo bare 2700kr for 3.0ghz, og 4000kr for 3.2ghz. den på 3.2 kan man helt sikkert klokke til 3.5-6 med swieftech mcx 4000 kjøleren min også. kommer til å kjøpe 9800np/pro også.

Lenke til kommentar
har kjøpt nytt hk med Intel 875 chipsett. og har lyst på ny cpu. hvis jeg kjøper ny så kan den andre pcen min få 2,53ghzen.. koster jo bare 2700kr for 3.0ghz, og 4000kr for 3.2ghz. den på 3.2 kan man helt sikkert klokke til 3.5-6 med swieftech mcx 4000 kjøleren min også. kommer til å kjøpe 9800np/pro også.

Jeg ville nok gått for en 2,8 eller en 3,0 istedet for 3,2.

Lenke til kommentar
Mener du burde heller vente til Athlon FX blir billigere(?)

Ellers ville jeg kjøpt en 2.4C og overklokket :)

GL

Mvh FrenChie

Litt dumt å vente, når man allerede har hovedkort for P4 da. ;)

Tror jeg ville gått for en 2,8/2,6 fra Intel. Du sparer penger, og du vil få høyere båndbredde når du klokker(Alt. 3.0 hvis du klokker)

Lenke til kommentar

har noen erfaringer med: MSI 875 Neo-LSR? Dette er nylig innkjøpt, og får nesten ikke klokket min 2,53ghz noen ting. Har hørt at det er mye problemer med biosen... Men finner ikke ut hvilken bios jeg burde legge inn.

Haakon

Lenke til kommentar
fikk kortet med 1.6... må legge inn versjon 1.8

Jupp, funker det ikke da, tror jeg du har fått ett dårlig hk! Men jeg trur det ordner seg...har sett flere som har hatt det samme prob som deg, etter BIOS flash, funka det som bare det ;)

Edit: Har du C1 stepping btw?

Lenke til kommentar

flasha til 1.8 idag, og hket fungerer som en drøm! kommer 100mhz lenger på litt mindre vcore enn før. c1 stepping på cpuen? har ikke peiling isåfall... orker ikke ta av den ****** swieftech mcx 4000 kjøleren min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...