Gå til innhold

HTC One M8: silikon cover bakdeksel?

Anbefalte innlegg

Hei.

Dere som har en M8 vet at det fulgte med et gummi cover. Jeg synes det er veldig behagelig å ha på det, siden telefonen er alt for glatt utenom å,holde i og føler det får et godt feste med dette i hånden,

Dessverre klarte mitt cover å bli ødelagt og gikk i innkjøp av et plastikk et via nettet som føltes like glatt som telefonen.

Noen som vet hvor man kan kjøpe originale gummi/silikon covers til htc one m8?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selve flippen har veldig god friksjon. Når du bretter den rundt sitter den godt i hånda. Jeg legger den også med forsiden ned på dashbordet i bilen, og den ligger fjellstøtt. Den har også en viss fjerbelastning som gjør at når du slipper flippen så lukker den seg selv. Det virker overraskende nok å være en effekt som ikke avtar over tid.

Så har du jo det kule at man kan svare og legge på samtaler, slå av alarmer, sjekke tid og vær osv direkte på dekselet. Touch fungerer faktisk ganske bra gjennom dekselet uten at man åpner det.

Skal jeg utsette noe på det så må det være at det ikke legger seg flatt mot baksiden, men siden baksiden uansett ikke er flat er ikke dette noe man kan forvente.

Lenke til kommentar

Selve flippen har veldig god friksjon. Når du bretter den rundt sitter den godt i hånda. Jeg legger den også med forsiden ned på dashbordet i bilen, og den ligger fjellstøtt. Den har også en viss fjerbelastning som gjør at når du slipper flippen så lukker den seg selv. Det virker overraskende nok å være en effekt som ikke avtar over tid.

Så har du jo det kule at man kan svare og legge på samtaler, slå av alarmer, sjekke tid og vær osv direkte på dekselet. Touch fungerer faktisk ganske bra gjennom dekselet uten at man åpner det.

Skal jeg utsette noe på det så må det være at det ikke legger seg flatt mot baksiden, men siden baksiden uansett ikke er flat er ikke dette noe man kan forvente.

takk for begrunnet svar

Leste litt om den nå og det virker som det er mange kule funksjoner som er viktige faktisk

Eneste er at jeg kan utsette den litt for utsende, men var da noen kule farger også :)

Jeg likte faktisk den standard greia man fikk med enkel og fin og sitter godt i hånden

for telefonen er uten noe som helst ekstremt glatt! er ikke rart jeg mistet den etter 10 dager og måtte ta den inn på rep

Endret av tomacro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...