Litejk Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Blitt ganske så glad i filmer hvor Samuel L. Jackson spiller, så min stemme ville nok gått til han. 5124338[/snapback] Han er no ikkje nokon dårleg skodespelar, han gjer ein god jobb i The Matrix og Constantine, som eg kjem på i farten Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Blitt ganske så glad i filmer hvor Samuel L. Jackson spiller, så min stemme ville nok gått til han. 5124338[/snapback] Han er no ikkje nokon dårleg skodespelar, han gjer ein god jobb i The Matrix og Constantine, som eg kjem på i farten 5124471[/snapback] Han spiller ikke i de filmene. Kul skuespiller. Kjipt at han ble filmhore etter Jackie Brown. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Haha, ja det var noe! Jackson spiller i Matrix og Constantine! Trodde først han mente Laurence Fishbourne da han nevnte Matrix, men når han sier Constantine også, så har jeg ikke peiling på hvem han mener. Kan det være Keanu Reeves? Joda, han ligner jo litt... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Kom an folkens, vær litt oppmerksomme. Det er klart at han har quotet feil person, se på innlegget over. Jeg slet med det samme i begynnelsen, rart at Quote flyttes fra toppen til bunnen av et innlegg. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Gene Hackman for t3h win! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Jeg. som liker best komedie, synes at Jim Carrey er beste skuespilleren, etterfulgt Chris Rock og alle Wayans brødrene (og søsteren). Morsomme svarte folk gjør meg glad Endret 9. november 2005 av Xs2n0n Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Al Pacino 1312168[/snapback] min favoritt! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Haha, Clinter'n! Hadde jeg helt glemt! Skammer meg... "You've got to ask yourself a question..." 5118019[/snapback] "a man gotta know his limitations" Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Tom Hanks. Min favoritt gjennom årenes løp, iallefall. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 * James Dean (Tidenes poserer, samt en habil skuespiller) * Johnny Depp (Vel, han er fantastisk) * Leonardo DiCaprio (Bedre enn sitt rykte) * Kristoffer Joner (Århundrets beste norske skuespiller må da kunne hevde seg ) Rart ingen har nevnt James Dean enda. Jada, han er mest kjent for poseringene sine, men han har gjort en veldig god jobb i de få filmene han fikk spillt inn før han presterte å kjøre seg i hjel. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Rart ingen har nevnt James Dean enda. Jada, han er mest kjent for poseringene sine, men han har gjort en veldig god jobb i de få filmene han fikk spillt inn før han presterte å kjøre seg i hjel. 5131522[/snapback] Vel, han spilte i bare 4 filmer (av betydelse) før han døde. Jeg har kun sett "Rebel without a cause" og "East of Eden", men i de to glitrer han. Synes uansett at 4 filmer er for lite til å måle han opp mot storheter som Brando, DeNiro, Walken, McQueen osv. Du kan egentlig sammenligne han med David Beckham. Et ikon som kanskje er like kjent for det han gjorde utenfor fotballbanen/filmstudioet. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Rart ingen har nevnt James Dean enda. Jada, han er mest kjent for poseringene sine, men han har gjort en veldig god jobb i de få filmene han fikk spillt inn før han presterte å kjøre seg i hjel. 5131522[/snapback] Fleste her inne er ikke 80år gamle Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Rart ingen har nevnt James Dean enda. Jada, han er mest kjent for poseringene sine, men han har gjort en veldig god jobb i de få filmene han fikk spillt inn før han presterte å kjøre seg i hjel. 5131522[/snapback] Fleste her inne er ikke 80år gamle 5132051[/snapback] I følge testen som ligger i Off-Topic så er halve forumet filmnerder som ser MYE film. Samtlige av de bør minst ha sett EN James Dean-film. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Rart ingen har nevnt James Dean enda. Jada, han er mest kjent for poseringene sine, men han har gjort en veldig god jobb i de få filmene han fikk spillt inn før han presterte å kjøre seg i hjel. 5131522[/snapback] Fleste her inne er ikke 80år gamle 5132051[/snapback] I følge testen som ligger i Off-Topic så er halve forumet filmnerder som ser MYE film. Samtlige av de bør minst ha sett EN James Dean-film. 5132236[/snapback] Ja men det er for det meste mainstream å slikt, det er bare en håndfull som faktisk ser mye film. Som feks Asiatiske, franske, svarthvitt som er i stor grad ukjente. Vises bra inne på gjett filmen tråden, blir bare du, scarface, steffey og et par jeg ikke husker navnet på så og si. Lenke til kommentar
Tom_F Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ser ingen har nevnt Ed Harris, en bunnsolid skuspiller i mine øyne. Ellers synes jeg Christopher Walken, Brad Pitt, Tom Hanks og Dustin Hoffman gjør en fin figur, vanskelig å peke ut en soleklar favoritt... Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Leonardo DiCaprio er best! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Haha, ja det var noe! Jackson spiller i Matrix og Constantine! Trodde først han mente Laurence Fishbourne da han nevnte Matrix, men når han sier Constantine også, så har jeg ikke peiling på hvem han mener. Kan det være Keanu Reeves? Joda, han ligner jo litt... 5124993[/snapback] Jeg quotet feil er ikke så lett, jeg er ikke helt vandt med det nye forumet da tok jeg fra posten over.... hehe Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Al Pacino, is the man. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Steve Buscemi, hans psyke er mentalt vill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå