onlinehero Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Al Pacino 1312168[/snapback] AMEN Lenke til kommentar
synsing Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Al Pacino som Tony Montana Anthony Hopkins som Dr. Hannibal Lecter Er mine favoritter, tror jeg. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Al Pacino Sylvester Stalone, Rambo first blood er trolig den beste action-filmen ever Terrence Hill Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Anthony Hopkins er digg. Lenke til kommentar
KingMelle Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 David Chapelle ftw! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Clint Eastwood "Go ahead, make my day" Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Haha, Clinter'n! Hadde jeg helt glemt! Skammer meg... "You've got to ask yourself a question..." Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Får slenge opp noen skuespillere som har på ett eller flere tidspunkt gjort meg målløs av sine prestasjoner, da: Min-sik Choi Marcello Mastroianni Mieko Harada Marlon Brando Max von Sydow Peter Lorre Jean-Pierre Léaud Jack Nicholson Liv Ullmann Toshirô Mifune John Cassavetes Cate Blanchett Ingrid Bergman Lauren Bacall Cary Grant Alec Guinness Peter Sellers Lee Marvin Jean Gabin Maria Falconetti Lenke til kommentar
brennun Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Min yndlingsskuespiller er Tom Hanks Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Min yndlingsskuespiller er Tom Hanks 5122571[/snapback] x2 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Er det noen som har nevnt Christopher Walken?? Han er kul han Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jack Nicholson, Brad Pitt og Leonardo DiCaprio er et av mine desidert beste favoritter. SYYYKE skuespillere! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 DiCaprio, ja? Det hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 DiCaprio, ja? Det hadde jeg ikke trodd. 5123773[/snapback] Han er faktisk mye bedre enn ryktet tilsier, bare se på innsatsen hans i filmer som What's Eating Gilbert Grape og The Basketball Diaries. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det er ikke tvil om at han er flinkere enn folk flest sa etter Titanic, men hadde ikke trodd at noen hadde ham som yndlingsskuespiller. Jeg likte innsatsen i CMIFC, så jeg får vel sjekke ut de eldre filmene hans. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Skam at han ikke vant Oscar for beste mannlige birolle i 1993 (What's Eating Gilbert Grape). Men, for all del: Tommy Lee Jones (The Fugitive) fortjener litt sølvtøy han også. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Blitt ganske så glad i filmer hvor Samuel L. Jackson spiller, så min stemme ville nok gått til han. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Blitt ganske så glad i filmer hvor Samuel L. Jackson spiller, så min stemme ville nok gått til han. 5124338[/snapback] Vil det si at The Matrix (1999) gjør Keanu Reeves til en god skuespiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå