Gå til innhold

Tidenes beste skuespiller

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cage spiller i mange gode og noen dårlige filmer, men etter Adaptation og Matchstick Men kan ingen benekte at mannen har talent.

5090288[/snapback]

*stuff*

5090760[/snapback]

Jeg ser at du kun snakker om de dårlige, actionfilmene. Hvordan du kan slenge inn Matchstick Men fatter jeg ikke, da han ikke er i nærheten av den samme personen i Rock/ Face/Off / National Treasure. Selvfølgelig er han lik i disse filmene, de er actionfilmer. Han spiller i actionfilmer. Akkurat som Arnold og Sly og Bruce. Men det han (og til dels Bruce Willis) klarer er å lage andre, gode filmer i tillegg. Matchstick Men, Adaptation, Leaving Las Vegas, Bringing out the Dead, det er disse filmene man skal måle ham etter. Ingen ser Gigli og tenker at Chris Walken er dårlig, mannen tar imot alle rollene han får! Se på de filmene der Cage får virkelig vist fram talentet, i stedet for å sveve i luften i super-slo-mo fordi Woo tror det er überkuult.

Lenke til kommentar

Steffy, jeg nevnte Matchstick Men fordi han faktisk spiller samme fyren der også. En snill, litt naiv fyr som alle kan forelske seg i. Slik spiller han i Leaving Las Vegas (bare at han er mer forstyrret der da).

Som sagt er han en kjempegod skuespiller, men han er likevel ikke sånn som Depp, at man nesten blir sjokkert over han i hver film. Man vet omtrent alltid hva man har å vente seg av Cage. Den samme fyren. Det er en grunn til at han alltid får jobbene i slike filmer, fordi han er flink til sånne roller, men Face/Off beviser at han ikke kan å spille badguy, og det finnes nok en god del andre ting han ikke kan.

BTW: Wild At Heart er jo heller ikke noen spesiell action-film. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Bruce Campbell og Johnny Depp er jo høyt på lista. Men det er vrient og si hvilken som er best, film er altfor mangfoldig til det.

Lenke til kommentar

Jeg mener det er andre som kanskje fortjener den tittelen MeTa][iC:

- Christopher Lambert

- Rutger Hauer

- Bela Lugosi

- Dolph Lundgren

- Kurt Russell

To name a few.

Eneste grunnen at Bruce blir kalt "tidenes B-skuespiller er at han selv har promotert seg som det. Men, for all del - mannen er genial.

Lenke til kommentar

En av mine favoritter må nok være Christian Bale. Digger han i Equilibrium, genial film.

Av den kvinnelige rangen, syns jeg Audrey Tautou utmerker seg. Det har kanskje med at hun er verdens vakreste skuespillerinne, men hun gjør seg godt i filmene sine også!

Uansett er det umulig å dømme hvem som er tidenes beste skuespiller, det blir jo bare personlige meninger. Men det er da mange med god smak også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
- Dolph Lundgren

...

Eneste grunnen at Bruce blir kalt "tidenes B-skuespiller er at han selv har promotert seg som det. Men, for all del - mannen er genial.

5097977[/snapback]

Dolfern! Kan anbefale Red scorpion og Silent trigger for alle som vil se mer av den svette svensken.

Visste faktisk ikke at Bruce ble kalt det, men det er ikke langt fra jeg hadde gitt ham tittelen selv (kan dessverre ikke gi den bort enda ettersom Bela Lugosi og Tor Johnson slåss nok om tittelen allerede)! Satt å så på den nylig innkjøpte Evil Dead-trilogien min, og filmene er like festelige etter å ha sett dem rundt 10 ganger!

Lenke til kommentar

Nei og atter nei... Jeg gadd ikke lese de andre sidene, så jeg bare går rett på og håper at ingen andre har nevnt ham før meg...

Marlon Brando, først og fremst i Gudfaren :love:

EDIT: Det var visst noen som hadde nevnt ham..men samma det

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar
Ah, Norton. Han var også jævlig flink i The 25th Hour. :)

5105278[/snapback]

Jepp. Heldig kar. Det er de geniale rollene som har skapt han.

Men min favoritt er og blir Kevin Spacey.

Selv om både han og Norton spiller karakterene sine relativt like i hver film.

Jeg blir ikke lei ;)

Et hint, for de som ikke forstår: Will Smith

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...