Gå til innhold

Tidenes beste skuespiller

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veit at detta er litt flaut, men Tom Cruise bør skamroses for sin innsats i Født Fjerde Juli.

5082639[/snapback]

Jeg kunne ikke vært mer enig. I CRIED! :(

5082703[/snapback]

Hvorfor er det flaut? Han er jo en kjempeflink skuespiller!

Ikke bare er han god til å spille, men han er også god AV settet! Feks. under inspillingen av The Last Samurai gikk han faktisk på internett og søkte i andre kilder om Samuraiene og hvordan de levde. Dette er jo et kvalitetstegn.

Dessuten så spiller han veldig bra i alle sine filmer, selv om at filmene ikke alltid er av samme kvalitet. :)

Lenke til kommentar
Val Kilmer.

5084301[/snapback]

Han ble som nevnt tidligere så til de grader snytt for Oscar for sin innsats i Tombstone. Kanskje det beste jeg har sett på skjermen, noensinne!

5084312[/snapback]

Jeg har "studert" dette med livet til Wyatt Earp og duellen vel O.K. Corral, og utifra det jeg ha funnet ut er Val's måte å være på noe så utrolig langt fra hvordan Doc Holiday var i virkeligheten.

Billy Bob sin prestasjon er mye mer troverdig enn Val Kilmer's.

Val spiller jo veldig bra, men når han ikke engang likner (snakker ikke om utseendemessig) Doc Holiday, synes jeg prinsippet med en prisgivning forsvinner litt.

Dessuten er Tombstone mer en action-film enn hva den virkelige historien var (Wyatt Earp er mer korrekt, selv om at den mangler massevis).

Lenke til kommentar

Hvordan Doc var i virkeligheten bryr meg midt i brunauget.

Val Kilmer som Doc Holiday går inn i rekkene sammen med De Niro i Taxi Driver, Al Pacino som Tony Montana og ikke minst Chris Walken i The Deer Hunter. Dette er i mine øyne kanskje de beste rolletolkningene noensinne.

Lenke til kommentar

SteffyBoy: Travolta er en sjokoladepudding. Han har dog tre greie filmer på samvittigheten, Pulp, Saturday Night Fever og Grease. Men fyren har stil, det skal han ha.

Jack Nicholsen troner min liste.

Kongen følges av:

Al Pacino, Marlon Brando, Christopher Walken, De Niro, Depp(fear and loathing, nuff said), Clintern, Spacey og Keanu Reeves.

Reeves var kødd.

Lenke til kommentar
John Travolta

1316357[/snapback]

Travolta faktisk...

Må nok bli enten Jack Nicholson, eller Samuel L. Jackson...

5078798[/snapback]

Travolta er fantastisk. Pulp, Swordfish, Basic. Solid skuespiller.

5079313[/snapback]

Og legg til Face Off. Likte stilen til Travolta da. Spesielt da han spilte rollefiguren til Cage. Hva synes egentlig folket om Nicholas Cage?

Lenke til kommentar
Cage spiller i mange gode og noen dårlige filmer, men etter Adaptation og Matchstick Men kan ingen benekte at mannen har talent.

5090288[/snapback]

Jeg kan benekte det. Han er en god skuespiller, men ikke noe mer. Han spiller ALLTID samme type person i ALLE filmene. I National Treasure, Wild At Heart, The Rock, Face/Off, Matchstick Men, osv osv osv, spiller han ALLTID en sånn snill fyr. Selv når han er ond er han snill! Han spiller alltid en som er snill og av og til en "taper".

Jeg kan trekke linjer med Johnny Depp, som spiller så og si forskjellige folk i ALLE sine filmer. Cage har problemer med variasjonen. Nå er det jo sånn at Hollywood elsker slike folk, så derfor får han jo spille i mange filmer, ofte action-filmer hvor det er middels mye vold, en happy ending, og gjøken Jerry Bruckheimer som sitter på produsent-stolen.

En grei skuespiller, men det er vel egentlig grunn i at han aldri har fått, og sannsynlig vis heller aldri kommer til å få noen Oscar for sin prestasjon (er selvfølgelig klar over at Oscarene av og til ikke deles ut til de som VIRKELIG fortjener dem). Den er bare for... vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...