Javeljavel Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Andy Garcia. Jepp, han var det jeg mente. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Tom Hanks. Karakterskuespiller med klasse. Nåja... Lurer på om ikke nvotetfiv sin post sier alt her! Johnny Depp må vel sies og være tidenes karakterskuespiller og filmene kan nevnes i fleng: Edvard Saksehånd Fear and Loathing in Las Vegas (Et must for de som ikke har sett den) Sleepy Hollow Pirates of the Caribbean Don Juan De Marco + noen andre meget gode prestasjoner ifra herr Depp: Blow From Hell Ed Wood What's eating Gilbert Grape Benny and Joon + at Johnny Depp har spillt i tidenes dårligst (?) film "Cry Baby" Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Sean Connery, han er jo tøffere enn toget. Ellers så har me jo Johnny Depp, svært dyktig skuespiller. Al Pacino og Robert de Niro er også blant favorittene Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Noen som ikke har vært nevnt ennå: Terence Stamp (the limey) Hugo Weaving (kan han klare å være mr smith i en film og dragqueen i en annen og attpåtil gjøre det med stil, da må han jo være god *grin* ) Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Johnny Depp, Tom Hanks og Brad Pitt er alle svært dyktige karer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 jeg må si at Sean Penn blir større og større favoritt her i huset. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hugo Weaving (kan han klare å være mr smith i en film og dragqueen i en annen og attpåtil gjøre det med stil, da må han jo være god *grin* ) hehe, lo litt da jeg så han som drag queen etter å ha sett han i Matrix.... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Al Pacino, ingen over men mange under Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Mange gode nevnt her, men jeg vil ta med Robert Carlyle også. Begbie fra Trainspotting + en hel haug med andre gode filmer. Selv om han gjorde en dårlig figur i en James Bond-film. Pantera Lenke til kommentar
kag Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Overrasker meg at ingen har nevnt Steve Buscemi og John Cusack enda. Disse to avlegger jo aldri en dårlig prestasjon. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 paul newman sean connery og sist men ikke minst Bruce Willis, en veldig undervurdert skuspiller spør du meg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Mine kandidater ville uten tvil være en av disse:Robert De Niro Harvey Keitel Cristopher Walken Kan IKKE bli mer enig.. legg til Pacino der og du har mine fav. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 så nettopp Once Upon a Time in Mexico, den var ganske bra, men johnny depp gjorde en superb role som vanlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Christian Bale, Johnny Depp, Steve Buscemi og John Travolta. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 så nettopp Once Upon a Time in Mexico, den var ganske bra, men johnny depp gjorde en superb role som vanlig Usedvanlig svak film synes jeg, men Depp dro filmen opp fra en svak 2 til en 3er på terningen. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Christopher Walken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Christopher Walken Donald Sutherland Peter O Toole Clint Eastwood Peter Falk Stan Laurel Endret 3. desember 2003 av groenn Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Humphrey Bogart - alle andre er bleke etterligninger. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tidenes bump Verdens beste skuespiller er Dustin Hoffman, ingen over, ingen ved siden av! Verdens mest undervurderte skuespiller er Bill Murray, dette har heldigvis forbedret seg etter "The Royal Tenenbaums" og "Lost In Translation", gleder meg som en unge til "Broken Flowers". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå