ærligøs Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg tenkte at kategorien ovenfor kunne vært delt opp etter nivåer, eller at de som spør etter hjelp oppfordres til å gi informasjon om nivå. Noen ganger vet jeg ikke om spørsmålet kommer fra en ungdomsskoleelev eller noen som studerer på et universitet. Hvis jeg tar feil her, så risikerer jeg å skrive pretensiøst svada til en ungdomsskoleelev, eller infantile banaliteter til en universitets- eller høyskolestudent. Det bør jo være omvendt! Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 God idé, er enig Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Vil man ikke stort sett se dette av spørsmålet? Men klart, en slags prefiks på hvert emne kunne gjort det enklere å se på hvilke problemer man gidder å engasjere seg i, f.eks [uNI] Sliter med et integral [8.kl] Hva skal jeg skrive særemne om? [VGS] Hva er egentlig ampere? osv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Men klart, en slags prefiks på hvert emne kunne gjort det enklere å se på hvilke problemer man gidder å engasjere seg i, f.eks [uNI] Sliter med et integral [8.kl] Hva skal jeg skrive særemne om? [VGS] Hva er egentlig ampere? Hadde det ikke vært mye mer oversiktlig å opprette egne underkategorier for ungdomsskole, VGs og universitet og høyskole? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jo, men det blir mindre brukervennlig å browse i. Underforum i underforum synes jeg er tungvint Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jo, men det blir mindre brukervennlig å browse i. Underforum i underforum synes jeg er tungvint Det er vel primært dette som er innvendingen, hvis man ønsker å svare på alle de ulike nivåene så vil det ta unødvendig mye tid hvis man må browse gjennom opptil flere kategorier for å få det til. Det kan heller være ønskelig å prøve å skape en kultur hvor slike tagger blir lagt inn så man vet hvilket nivå det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå