Sokratian Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hei HeiJeg har bestilt ny skjerm og vært på utlikk etter adapter da skjerm nr 2 har HDMI / VGA skal benytte meg av HDMIenSiden min GTX 770 fra gigabyte har en HDMI utgang, en av hver DVI, og en DisplayPortJeg er klar over at de flest adapter går bare en vei grunnet måten det omformer signalet osv osv. Har funnet det jeg trenger, men så fikk jeg øye på denne Ser at det er kabel med DVI/D og HDMI på endene. uten noen form av boks der omformer eller noe ligger. står det går HDMI til DVI/D men er det sjans at det går omvendt? altså DVI/D til HDMI? prisen er mye lavere enn summen på den jeg sikter på. grei å kunne spare litt vettu Takk på forhånd for respons på detteSondre Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 HDMI og DVI er jo i bunn og grunn samme signalet, bare forskjellig plugger. Så det er aldri snakk om noen omformer. Signalet går begge veier. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Du får også billige overganger fra DVI-I (og DVI-A) til VGA. Men jeg vil helst anbefale DVI-HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå