hegeb8 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hei! (Flytt gjerne innlegget om det ligger feil, er ny her og vet ikke helt hvor jeg skal plassere det).Okei, så her er problemet mitt: de siste to ukene har lyden fra pc til tv blitt noe forsinket. Det som skjer er at ved oppstart fungerer alt som det skal, og lyden og bildet passer sammen. Etterhvert som timene går så glir bilde og lyd fra hverandre, spesielt om jeg har gått fra pcen ei stund (for middag etc.). Alt er okei igjen om jeg restarter maskinen, lyd og bilde føres over via en hdmi-kabel. Har prøvd begge inngangene på tven, og det skjer det samme på begge. Jeg kan så og si ingenting om pc, så jeg skjønner ikke hva som er galt. haha!Pcen er kjøpt i deler og satt sammen av brosjan, men han skjønner heller ikke hva som er galt (og han bryr seg vel strengt talt veldig lite også). Men her er delene om det er av interesse:https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1442352&su=A8EB2F19-6FF7-4CE9-8600-4E0B4E54B403 Tven er en denne: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE40EH6035XXE/samsung-40-3d-led-tv-ue40eh6035# Har noen forslag til hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
steinar88 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 for varm!!! Ville jeg si, prøv å ta av deksel til kabinett. se om det hjelper! enda bedre, se på temp når dette skjer! Lenke til kommentar
hegeb8 Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Takk for tips Vil bare si at dette ikke skjer med skjermen som er koblet via dvi og lyd fra eksterne høyttalere. Pluss at det ser ut til at om jeg tar ut hdmi-kabelen fra tv og setter den inn igjen er alt som det skal være. Tror du fortsatt at det kan være at den er for varm? Lenke til kommentar
hegeb8 Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 Sjekket temp på maskinen, ligger på 25 grader (om programmet viser riktig i allefall) og lyden var forsinket mens jeg målte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå