Roar Kneppen Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det blei da høst i bakgår'n i år også Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Et meget organisk bilde med en nesten levende (ja, det ser nesten ut som det leer på seg i den venstre, røde delen!) struktur og en fargesterk palett! Spennende lys, nesten som fra et overlys i atelier. :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Vakkert detaljert, spenstige farger og en utmerket innramming. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Et nydelig kunstverk, sånn som bare naturen kan lage - og Roar kan se og fange Hilsen Olav Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hiver meg på superlativene fra de andre her. Og som Walter sier - det beveger nesten på seg. Flott! mvh Jan Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Frodig og fargerikt ..fint høstbilde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hei, Roar. Sterke farger og overveldende synsinntrykk, - det minner litt om opplevelsen jeg fikk da jeg som barn kikket inn i et kaleidoskop for første gang ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Fantastisk ! Her blir man nærmest sugd inn i "løvets hule". Man blir først grepet av strålende farger, så oppdages det spesielle lyset, som styrer blikket rett mot "hulen". Vakkert, magisk, og litt skummelt. Et eventyrlig bilde Roar. Så heldig du er som har så flott utsikt fra balkongen. Takk for at du deler dine kunstverk. Du har et eget blikk, og fanger utrolig mange flotte motiver som du deler med oss. Dessuten skal du ha takk for alle flotte konstruktive kommentarer som du gir til de fleste her inne. Vh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Nydelig foto som fremheves av rammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg