Oter Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 litt usikker på om denne er rett plassert. fikk for en liten stund siden email fra paypal,hvor det sto at jeg hadde lagt til en ny emailadresse på kontoen min,har kun en emailadresse jeg bruker,så fikk litt småpanikk,og gikk inn på kontoen min(ikke via noen linker),og der var det jammen meg en emailadresse jeg alldri hadde sett før. og da begynte jeg og bli litt småvarm i toppen,så fikk slettet den adressen kjapt,uten at jeg tenkte på navnet på adressen,da det var andre ting som var viktigere da.. så gikk inn på emailkontoen min for og finne igjen emailen jeg fikk fra paypal,men denne var ikke og finne igjen,så den må ha slettet seg selv. noen som har opplevd noe av det samme?og hva burde man gjøre?har også sendt en mail til paypal,men går sikkert en liten stund før man får svar. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Du burde vel bytte passord på epostkontoen din. Den har nok ikke slettet seg selv. Du hadde ikke samme passord på epost og PayPal vel? Det kan høres ut som om noen andre har tilgang til epostkontoen din, og det kan de enkelt utnytte til å skaffe seg tilgang til andre tjenester du bruker ("glemt passord" etc). Endret 14. oktober 2014 av Aasgaard 2 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 er ikke likt nei,skiftet passord på email nå,kjører avira nå,så om ikke avira lukket nettleseren flere ganger,så lurer jeg på om det er noen som styrer dataen nå,men avira fant ingenting Lenke til kommentar
Oter Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 lurer på om det er noen som har/hadde kontroll på maskinen min,plutselig så lukket nettleseren seg flere ganger når jeg skulle skifte passord,så ble verktøylinjen nederst borte,så ble alt av iconer borte,for at maskinen ble skrudd av. har kjørt avira,malwarebytes og ccleaner,malwarebytes fant endel,noe annet jeg burde kjøre?hitmanpro får jeg ikke kjørt,da jeg brukte demomversjonen for et par år siden Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Var vel ikke lenge siden at folk ble beordret om å skifte passord. Mulig at passordet til din konto ble lekket. Sålenge ingen har benyttet seg av kontoen til kjøp så kan du vel som siste mulighet bare stenge kontoen og opprette en ny vil jeg tro. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 tror faktisk at jeg hadde virus,så noen kunne ta kontroll over maskinen min,for vær gang jeg prøvde og skifte passord på emailen min,så lukket nettleseren seg,dette skjedde 4-5 ganger. og plutselig så ble kommandolinjen nederst borte,så ble iconene borte. da nappet jeg ut nettverkskabelen,og kjørte det jeg kunne av div opprydningsprogrammer,og online virus programmer,og den fant da litt,husker ikke hva det heter,men har uansett byttet passord på alt som er viktig nå. så virker som at det er tilbake til normalen nå Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Høres ut som du hadde en backdoor av noe slag, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå