geekfreak Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Er det noen som vet om butikker/kjøpesentere er oppe i Kiel på søndager i jula? Tenkte meg en tur med Kiel-ferja i starten av desember. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Sjekk her, det er sikkert representativt: https://www.sky-graensebutikker.dk/aabningstider/ Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 I Kiel er vel det mest stengt på vanlige søndager og da regner jeg med at det også er det i julen. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Er spørsmålet om jula eller begynnelsen av desember ? Uansett så kan jeg tenke meg at unntaksvise søndagsåpninger vil være de to siste helgene før selve julaften. Ellers går det an evt. å søke opp offisielle sider om Kiel, og se hva som skrives eller linkes til der... Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Er spørsmålet om jula eller begynnelsen av desember ? Litt motstridende der ja. Mulig trådstarter allerede har fått nok marsipan og kakemenn og mener at hele desember bør regnes som jula. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Vil nok tro han vil dra på juleshopping i Kiel i desember, ikke dra i juleferien. Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg skriver i starten av desember da Svar fra kundeservice til Color Line sier at butikker holder stengt på søndager i desember i Kiel. Det er ikke noe julemarked eller noe? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 http://bit.ly/1we3sJk Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg skriver i starten av desember da Du skrive "i jula" i overskriften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå