Solaar Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Haha, siden dette er så trist å se på fant jeg ut at jeg bare skulle følge med på Moss. Det er rett og slett latterlig morsomt. Hører liksom sånn elefant-musikk i bakgrunnen. Da-dum-ti-dum, da-dum-ti-dum, han ser ut som en pingvin. edit: det var jo ikke mye logisk. Altså han beveger seg som en blanding av elefant og pingvin. Endret 18. oktober 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Dagens. Hvor mange ganger bedre enn neste etter Costa da? Costa er ikke neste i rekken etter Aguero. Zlatan, Suarez, Aguero Falcao og Lewandowski er alle bedre spisser. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Dagens. Hvor mange ganger bedre enn neste etter Costa da? Costa er ikke neste i rekken etter Aguero. Zlatan, Suarez, Aguero Falcao og Lewandowski er alle bedre spisser. Zlatan er bedre enn Augero også. Suarez er bedre enn Augoro også. Falcao og Lewandowski er ikke på den listen. Det er bare dumt å komme med. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Suarez > Zlatan > Aguero > Falcao > Lewandowski > Costa 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Hver gang Moss beveger seg mer enn 10 m fra midtsirkelen skal jeg si «elefantpingvin». Endret 18. oktober 2014 av Solaar Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Ikke nok med at Soldado ikke presterer, han trasker som regel også rundt med en kroppsholdning som sier: dette gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Blir ikke mange to Tottenhamhjelp å få i år gitt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Suarez > Zlatan > Aguero > Falcao > Lewandowski > Costa Tja, jeg mener Zlatan > Suarez > Augero > Costa > RvP Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 RVP? Lol, han har ikke prestert på nesten 1 og et halvt år. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Ikke nok med at Soldado ikke presterer, han trasker som regel også rundt med en kroppsholdning som sier: dette gidder jeg ikke. I likhet med en viss annen spiss. Synes synd i Pochettino, det spillermaterialet han har til rådighet er så elendig sammenlignet med tidligere managere, samtidig har han det samme forventningspresset fra media og deler av fansen. Urettferdig 1 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Lurer på om jeg skal vaske leiligheten jeg. Mer underholdende enn dette. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Hahahaha Towsend må være ligaens dårligste angriper! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 RVP? Lol, han har ikke prestert på nesten 1 og et halvt år. Det har ikke Falcao heller. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Townsend er en wannabe and that's it Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Fatter ikke at Lennon konstant er utenfor dette laget. Han er milevis bedre en Townsend, selv med de begrensningene han har. I tillegg er han ti ganger bedre i forsvar. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jævlig kjipt med straffebom på 2-1. Ødela alt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 RVP? Lol, han har ikke prestert på nesten 1 og et halvt år. Det har ikke Falcao heller. Fair enough. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jævlig kjipt med straffebom på 2-1. Ødela alt. Enig, men typisk Spurs. Og så drepte det røde kortet kampen fullstendig. «4-ever almosts». Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Det der var jo like mye straffe som alle de andre? Hahaha. Denne dommeren ass. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 AAAAAARGH jeg blir så frustrert av å se enkelte spillere i den flotte Spursdrakta, de fortjener ikke å bære den! Kan ikke QPR eller noen kjøpe Rose, Townsend, Kaboul, Soldado og Adebayor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå