Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 4 straffer i en og samme kamp, når skjedde det sist? Var det 3 eller 4 i United vs Liverpool på OT forrige sesong? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 4 straffer i en og samme kamp, når skjedde det sist?14 år siden. Brentford - Derby tror jeg det var kommentatoren sa. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) 4 straffer i en og samme kamp, når skjedde det sist? 14 år siden. Mellom Bradford og Derby edit: too late Endret 18. oktober 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) 4 straffer i en og samme kamp, når skjedde det sist? Var det 3 eller 4 i United vs Liverpool på OT forrige sesong? 3. Gerrard scorte på de to første og bommet på siste. Endret 18. oktober 2014 av indahla Lenke til kommentar
kwah Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 En ting er å tape mot City, men offside-mål, 3 straffer i mot og et rødt kort. Det gir en bismak det... kan jo hende de vinner da Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 En ting er å tape mot City, men offside-mål, 3 straffer i mot og et rødt kort. Det gir en bismak det... Og snytt for en straffe Lenke til kommentar
Sprøstekt Løk Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Skjønner ikke hvordan dommerne i PL kan være så feit som f.eks. John Moss er. De har jo som yrke å springe og springe... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Latterlig rødt kort, korrekt straffe.Enig! Er jo ikke klar målsjans når Kabul (eller hva han heter) er borte i ballen. Jeg tror ikke Aguero hadde scoret. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Skjønner ikke hvordan dommerne i PL kan være så feit som f.eks. John Moss er. De har jo som yrke å springe og springe...Mye gåing også... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Skjønner ikke hvordan dommerne i PL kan være så feit som f.eks. John Moss er. De har jo som yrke å springe og springe... Helt enig, samme som jeg skrev litt lengre opp. Burde helt klart stilles spørsmål om det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Faen at jeg ikke har Aguero på Fantasy... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Takker faen at jeg HAR Aguero på Fantasy Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Min spådom for resten av kampen: City gir over initiativet til Spurs fordi de vet at vi ikke klarer å skape noe mot etablert forsvar. De legger seg dypt og kontrer oss i senk. Spurs med ræva i været nok en gang Alt vi kommer til å se nå er Dembele som fører ballen fem kilometer før han sentrer og Townsend som løper rett frem og skyter hver gang han har muligheten. edit: for sen. Men er uansett det som kommer til å skje videre nå. Endret 18. oktober 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Huff, aguero er latterlig god altså! Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2014 Går noen runder føle john Moss får dømme igjen tror jeg. Mange feil i dag Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Huff, aguero er latterlig god altså! 3 ganger bedre enn Costa Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Huff, aguero er latterlig god altså! 3 ganger bedre enn Costa Dagens. Hvor mange ganger bedre enn neste etter Costa da? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Går noen runder føle john Moss får dømme igjen tror jeg. Mange feil i dag Pøh. FA bryr seg ikke. Dommerne er fredet, de kan gjøre absolutt hva de vil, som for eksempel å utvise feil spiller. Etter idag hadde det vært retferdig at Moss aldri fikk dømme i PL igjen. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Huff, aguero er latterlig god altså! 3 ganger bedre enn Costa 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå