o0Hawk0o Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Dette er mitt oppsett: CPU: AMD Athlon XP 2800+ (Barton) SKJERMKORT:Sapphire Radeon 9800 Atlantis Pro Ultimate Edition 256MB DDR2 MINNE: 1024 MB DDR(Corsair 512 og Twinmos 512) HOVEDKORT: Asus A7N8X Gold (Lan) Edition Jeg kjører winxp pro. og bruker de siste offisiele driverne fra ati Når jeg tester med 3dmarks03 får jeg kun 5320 ,og dette suynes jeg er litt vel lite hvis man tenker på hvilket kort jeg har. Korte er ikke overklokket ,og merklig nok kan jeg ikke stille opp clock speeden med det tweaker programet som fulgte med. Det heter redline ,men den linjen som man skal kunne dra opp er på topp. Så det kan kanskje være noen innstilninger jeg må gjøre ,noen forslag. Kan det være noen spesiel grunn for at korte presterer så dårlig? Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Har du installert Nvida unified drivers ? Disse legger inn AGP drivers etc, noe som forbedrer ytelsen betraktelig! Du finner de nyeste på www.nvidia.com Ville også kjørt windows update fullt ut, hvis ikke det gir bedre ytelse, får du en mer stabil maskin iallefall! Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 nvidia drivere til Ati ? sist jeg sjekka, så funka ikke det.. men det er nå bare meg.. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 nvidia drivere til Ati ? sist jeg sjekka, så funka ikke det.. men det er nå bare meg.. Jeg snakker om chipset drivere til hovedkortet hans... Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 aaaaahhh.. sorry "litt" trøtt nå på morrakvisten min tidligere reply trekkes tilbake ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå