Kathrine Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hei! Jeg har en eldre WD harddisk med mange bilder på og jeg mangler nå en strømkabel til den. Det står : MDL: WD5000H1U-00 og S/N: WCASU0567431. Det er en DMIC inngang på den. Har sjekket m Komplett, de har ikke denne strømkabelen. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Problemet her er vel å få tak i rett plugg. En 12v adapter med f.eks 2A vil fungere helt fint (altså et adapter til hva som helst). Det finnes vel noen mulitadaptere man får kjøpt rundt forbi som muligens har rett plugg i settet, men det er kanskje billigere å bare kjøpe et nytt HDD kabinett. Alternativt bare skru ut drevet, og bruke den som intern disk (hvis du har mulighet til dette). Endret 14. oktober 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 12V 2A (helst litt mer) trenger du. Eventuelt kan du demontere den og sette den inn i en stasjonær dersom det ikke er en modifisert 3.5" disk inni. Lenke til kommentar
Kathrine Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Takk Kyrre og Thor! Da øyner jeg muligheter:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå