Olav Leistad Hove Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Synkronspising Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hei, Olav. Flott kvartett med grønnfinker, - er det to par ? En og annen grønnfink "slenger innom" her, også, men du har jo foreviget en hel bukett ! Skarpe og fine er de, også, - det er godt gjort når lukkertiden er 1/125s ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Veldig mye Grønnfink nå, kommer i ganske store flokker og forsyner seg grovt av frøene. Snart må jeg på Felleskjøpet å kjøpe en ny 25 kg sekk! Jeg har tatt noen bilder med stor blenderåpning for å få dus bakgrunn. I og med at sylinderen er så stor må jeg velge hvor det skal være skarpt. Så da gikk jeg opp til blender 11 og ISO 800. Og da valgte Canon'en 1/25 sek. Hvis jeg har satt ISO til automatisk har kanskje kameraet valgt høyere ISO og kortere lukkertid. Moro å prøve seg frem. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Her er hr Olsson enig med hr Andersson Flott kvartett grønnfinker hr Hove Altid more at prøve seg fram Hilsen Leif Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Takk skal du ha Leif! Jeg har sittet og beundret Snøspurven som du har lagt ut. Flott bilde! Du må ha kommet ganske nær den selv om du har brukt 300 mm objektiv. Hilsen Olav Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Dette var en flott samling, fint lys. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Takk skal du ha Leif! Jeg har sittet og beundret Snøspurven som du har lagt ut. Flott bilde! Du må ha kommet ganske nær den selv om du har brukt 300 mm objektiv. Hilsen Olav Hei Olav. Æ vær ca 6 m fra Snøspurven og ikke vanlig at komme så nært. Hilsen Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Her er visst det meste sagt av både godord og superlativer så jeg bare hekter meg på bakerst i toget. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg