jae-ols Skrevet 22. august 2019 Forfatter Del Skrevet 22. august 2019 Her var det tynt med svar. Jeg opplever å få vondt i magen og går opp i vekt. Noe som er veldig negativt. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Er det flere som bruker Vimovo? Spent på folks erfaringer. Ja, det er mange som bruker Vimovo. De fleste uten bivirkninger. Ingen opplever vektøkning som bivirkning. De fleste som bruker preparatet erfarer at det hjelper bra. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 22. august 2019 Forfatter Del Skrevet 22. august 2019 Ja, det er mange som bruker Vimovo. De fleste uten bivirkninger. Ingen opplever vektøkning som bivirkning. De fleste som bruker preparatet erfarer at det hjelper bra. Da er jeg bare uheldig. Går opp i vekt. Bivirkningene er lange som et vondt år. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Da er jeg bare uheldig. Går opp i vekt. Bivirkningene er lange som et vondt år. Hvis du går opp i vekt, så er kalori inntaket ditt for høyt i forhold til ditt aktivitetsnivå. Så enkelt. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 22. august 2019 Forfatter Del Skrevet 22. august 2019 Hvis du går opp i vekt, så er kalori inntaket ditt for høyt i forhold til ditt aktivitetsnivå. Så enkelt. Nei det er det ikke. Har vært stabilt lenge. Helt til jeg begynte med Vimovo. Så det er synderen. Mitt aktivitetsnivå er høyt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Jeg bruker Vimovo fast. Har ikke merket noe til bivirkninger. Hvis du går opp i vekt, er kaloriinntaket høyere enn forbrenningen din. Du må justere hvor mye du spiser. Hvis du ikke liker Vimovo, spør legen etter Arcoxia. Dette fungerer veldig godt mot leddsmerter for meg. Fungerer bedre enn Vimovo mot betennelse, så det er verdt å prøve. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 22. august 2019 Forfatter Del Skrevet 22. august 2019 Jeg bruker Vimovo fast. Har ikke merket noe til bivirkninger. Hvis du går opp i vekt, er kaloriinntaket høyere enn forbrenningen din. Du må justere hvor mye du spiser. Hvis du ikke liker Vimovo, spør legen etter Arcoxia. Dette fungerer veldig godt mot leddsmerter for meg. Fungerer bedre enn Vimovo mot betennelse, så det er verdt å prøve. Da blir det Voltaren. Den har ikke vektøkning som bivirkning. Det er nok bivirkninger på alt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Fikk vimovo mot skuldersmerter for noen år siden. Ble ør og kvalm av dem. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 23. august 2019 Forfatter Del Skrevet 23. august 2019 Fikk vimovo mot skuldersmerter for noen år siden. Ble ør og kvalm av dem. Det er en av mange bivirkninger. Lenke til kommentar
Mamm79 Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg tar de! Får ikke magesmerter og tar 2 PR dag i perioder. Har ikke følt meg så bra på lenge! Lenke til kommentar
Leamusa Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Jeg har startet med vimivo, 1-2 tab letter/ døgn. Kjenner liten virkning eller bivirkning foruten litt magesmerter, litt liten matlyst, og at ledd ikke hovner så raskt opp ved bruk/ belastning. Hvor lenge bør jeg prøve ut? Kan jeg forvente at de hjelper med å døyve smerte etterhvert ? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 3. september 2020 Forfatter Del Skrevet 3. september 2020 Leamusa skrev (På 30.8.2020 den 9.35): Jeg har startet med vimivo, 1-2 tab letter/ døgn. Kjenner liten virkning eller bivirkning foruten litt magesmerter, litt liten matlyst, og at ledd ikke hovner så raskt opp ved bruk/ belastning. Hvor lenge bør jeg prøve ut? Kan jeg forvente at de hjelper med å døyve smerte etterhvert ? Liten matlyst er ikke det verste man kan få. Hva er best av Vimovo eller Voltaren. Voltaren vet jeg virker. Jeg har artrose i ankelen. Og går mye for å holde vekta, da går det utover ankelen. Den er stivet av etter et stygt brudd i 1977. Og Paralgin Forte hjelper godt. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Hjerteproblemer er vel det skumleste med Vimovo. https://www.lhl.no/et-sunnere-liv/betennelseshemmende-og-smertestillende-legemidler-oker-risiko-for-hjertesykdom/ Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 4. september 2020 Forfatter Del Skrevet 4. september 2020 Er det skadelig å ta Voltaren hver dag over lang tid? Kan vel slå ut på magen. Men hjelper mot smertene. Ikke bra med Paralgin Forte hver dag. Og ta tre stk. gir rus. Skumle saker. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Du skal ikke bruke Voltaren over lang tid uten at dette er fastsatt av din fastlege/spesialist. Det kan være gunstigere for deg å bruke Voltaren gel som påføres lokalt. Dette kan kjøpes reseptfritt for å prøve deg frem om det gir lindring. Skal heller ikke brukes over 3 uker uten at dette er i samråd med lege. Lenke til kommentar
Typete Type Skrevet 11. desember 2022 Del Skrevet 11. desember 2022 Dersom legen har forskrevet to pr dag, bør du ta den ene morgen og den andre kveld. Rart hvis ikke det er presisert av legen. Tar du begge samtidig, er det sannsynlig årsak til de store magesmertene du opplever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå