jae-ols Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Har noen erfaring med preparatet Vimovo? Det er mot slitasjegikt og leddproblemer og artrose. Har fått resept på det og blir ikke klok på pakningsvedlegget. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Dette er Naproxen med et tilsatt stoff som skal hindre magesår ved lang tids bruk. Naproxen er et stoff som ligner på Ibux. 2 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Er det noen kjente bivirkninger? Magesmerter pleier å være vanlig med slike medisiner. Så er det vel vektnedgang. Håper ikke det blir for plagsomt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ca samme som Ibux, bare mindre risiko for magesår. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Bivikningslista i pakningsvedlegget var som et vondt år. Men slipper vel å få alle. Vektnedgang var det som fenget mest og svart avføring. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvor ofte har du egentlig tenkt å ta dem? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvor ofte har du egentlig tenkt å ta dem? Jeg kan ta to stk. pr. dag. Er det for mye? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det kommer an på hva legen har sagt du skal ta. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Det står to stk. pr. dag på resepten, så jeg regner med at det er akseptabelt. Får se hvordan kroppen reagerer. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Drit i pakningsvedlegget. Tåkelur har helt rett. Knask i vei og om 24 timer vil du kjenne at den deiligste smertefrihet har bredt ut seg. Nesten så du får lyst å ta en joggetur. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Mener du at jeg kan spise 20 om dag? Det spørs på magesmertene. Og om vektnedgangen fortsetter. Men en god start. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Nei, du skal ikke spise 20 om dagen. Mer er ikke bedre. Lenke til kommentar
Atina Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hei izzet Bruker du fortsatt Imovo? Erfaring/ bivirkninger? Jeg begynte på Imovo i går. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 3. april 2015 Forfatter Del Skrevet 3. april 2015 Hei izzet Bruker du fortsatt Imovo? Erfaring/ bivirkninger? Jeg begynte på Imovo i går. Måtte slutte, fikk store magesmerter. Var ikke til å leve med. Grusomt. Tar Voltaren nå. Lenke til kommentar
Atina Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Hei izzet Bruker du fortsatt Imovo? Erfaring/ bivirkninger? Jeg begynte på Imovo i går. Måtte slutte, fikk store magesmerter. Var ikke til å leve med. Grusomt. Tar Voltaren nå. Huff, det var ikke bra. Jeg trodde disse var mildere mot magen:( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Bivirkninger er veldig individuelt. Ikke sikkert du reagerer negativt selv om han gjorde det. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Bivirkninger er veldig individuelt. Ikke sikkert du reagerer negativt selv om han gjorde det. Dette preparatet er skummelt. Du får enorme magesmerter, ikke til å leve med. Bedre med Voltaren eller noe annet, selv om det også gir smerter. Det beste er å stå over. Lenke til kommentar
Atina Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Bivirkninger er veldig individuelt. Ikke sikkert du reagerer negativt selv om han gjorde det. Det er sant:-) Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Nå har jeg igjen prøvd Vimovo, gikk bedre denne gang. Men det blir max 2 stk. om dag. Så slipper jeg magesmerter blir dette bra. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 21. august 2019 Forfatter Del Skrevet 21. august 2019 Jeg prøver Vimovo igjen, til tross for lista med mulige bivirkninger. Ikke alle får det, heldigvis. Får jeg vektnedgang skal jeg være glad. Er det flere som bruker Vimovo? Spent på folks erfaringer. Tar en pr. dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå