Lingpao Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Heisann, har nettopp kjøpt en Mitsubishi Colt og stereoanlegget er naturligvis veldig utdatert. Jeg har 0 peiling når det kommer til dette, så jeg lurer på hvordan jeg skal få koblet en iPhone 5 og spille musikk? Må jeg fjerne hele original stereoen? Eller trenger jeg bare en AUX kabel? I så fall, hvor kan jeg kjøpe dette? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Er godt mulig det kan kobles til på baksiden av spilleren, men det koster heller ikke mye å bytte ut spilleren med en som har USB og AUX frampå. 1 Lenke til kommentar
Lingpao Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Er godt mulig det kan kobles til på baksiden av spilleren, men det koster heller ikke mye å bytte ut spilleren med en som har USB og AUX frampå. Hva mener du kan kobles til på baksiden av spilleren? En AUX kabel? Hva må jeg kjøpe og hvordan kan jeg bytte ut en helt ny spiller som har USB og AUX frempå? Må jeg kjøpe en spiller som bare funker på en Mitsubishi Colt? Jeg er ganske blank når det kommer til dette! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Er godt mulig det kan kobles til på baksiden av spilleren, men det koster heller ikke mye å bytte ut spilleren med en som har USB og AUX frampå. Hva mener du kan kobles til på baksiden av spilleren? En AUX kabel? Hva må jeg kjøpe og hvordan kan jeg bytte ut en helt ny spiller som har USB og AUX frempå? Må jeg kjøpe en spiller som bare funker på en Mitsubishi Colt? Jeg er ganske blank når det kommer til dette! Noen spillere har en utgang bak, hvor du kan feste AUX eller iphone ladekabel feks. Bilen min har dette og kabelen kommer ut i handskerommet. Dog har jeg nå byttet spilleren for å få USB så slipper jeg koble til mobilen hver gang ^^ Ny spiller kan du få fra 100kr - 1000kr, Sjekk på finn, er ikke vanskelig å bytte. Er ikke så kjent med Colt, men spillere i bil er som regel universelt utbyttbare, har du et bilde av spilleren din? 1 Lenke til kommentar
Lingpao Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Den ser slik ut, minus spilleren som ligger i midten selvfølgelig. Jeg tror jeg må demontere hele greien hvis jeg skal komme bakpå og koble til en AUX kabel? Spilleren min ser sånn ut: Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvilken årsmodell er det? Den spilleren der ser jo allerede byttet ut. Som regel må du ikke demontere noe, og det ser ikke slik ut her heller, du trenger noen pinner for å løsne spilleren, de stikker du inn på hver side og drar den ut. 1 Lenke til kommentar
Lingpao Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvilken årsmodell er det? Den spilleren der ser jo allerede byttet ut. Som regel må du ikke demontere noe, og det ser ikke slik ut her heller, du trenger noen pinner for å løsne spilleren, de stikker du inn på hver side og drar den ut. Er en 2004 modell. Er ganske sikker på at spilleren ikke er byttet ut . Se heller på videoen jeg linket. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvilken årsmodell er det? Den spilleren der ser jo allerede byttet ut. Som regel må du ikke demontere noe, og det ser ikke slik ut her heller, du trenger noen pinner for å løsne spilleren, de stikker du inn på hver side og drar den ut. Er en 2004 modell. Er ganske sikker på at spilleren ikke er byttet ut . Se heller på videoen jeg linket. Den er nok byttet jo, slik skal originalspilleren se ut: 1 Lenke til kommentar
Lingpao Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvilken årsmodell er det? Den spilleren der ser jo allerede byttet ut. Som regel må du ikke demontere noe, og det ser ikke slik ut her heller, du trenger noen pinner for å løsne spilleren, de stikker du inn på hver side og drar den ut. Er en 2004 modell. Er ganske sikker på at spilleren ikke er byttet ut . Se heller på videoen jeg linket. Den er nok byttet jo, slik skal originalspilleren se ut: Sikker på at det er en nyere Colt modell? Ser 100 ganger mer fancy ut enn min for å være helt ærlig. I såfall, vet du hva jeg kan gjøre for å få koblet til en iPhone 5? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Tipper det har vært søppel eller oppbevaringsrom der du har Kenwood spilleren din nå. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Du kan jo alltids prøve å få ut kenwood spilleren og se hva som er koblet til, eller finn ut hvilken modell det er (står nok frempå) Slik at vi kan finne ut hva slags tilkoblinger det er bakpå fra nettet. edit: Ser det står på høyresiden av spilleren KVT- XXX klarer ikke lese tallene dog ^^ Ser ut som det kan være denne? Endret 14. oktober 2014 av Sampson Lenke til kommentar
Lingpao Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Du kan jo alltids prøve å få ut kenwood spilleren og se hva som er koblet til, eller finn ut hvilken modell det er (står nok frempå) Slik at vi kan finne ut hva slags tilkoblinger det er bakpå fra nettet. edit: Ser det står på høyresiden av spilleren KVT- XXX klarer ikke lese tallene dog ^^ Bilen min har nok ingen Kenwood spiller desverre. Den er mer helt lik den med videoen lengre oppe. Lenke til kommentar
Lingpao Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Bildet med Kenwood spilleren er funnet på Google og er ikke fra min bil. Jeg har ingen Kenwood spiller. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Bildet med Kenwood spilleren er funnet på Google og er ikke fra min bil. Jeg har ingen Kenwood spiller. /facepalm. Ok, så du har spilleren også et lukket søppel/oppbevaringsrom under den slik som i videoen? Lenke til kommentar
Lingpao Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Bildet med Kenwood spilleren er funnet på Google og er ikke fra min bil. Jeg har ingen Kenwood spiller. /facepalm. Ok, så du har spilleren også et lukket søppel/oppbevaringsrom under den slik som i videoen? Ja Beklager for at jeg var uklar tidligere! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ok så det er denne: 1 Lenke til kommentar
Lingpao Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Ok så det er denne: Ja mer eller mindre! Noen ide hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det som kan gjøres er jo som på bildet med kenwood spilleren, der ser du at det er satt inn en spiller hvor det var oppbevaring før. Lenke til kommentar
Lingpao Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Det som kan gjøres er jo som på bildet med kenwood spilleren, der ser du at det er satt inn en spiller hvor det var oppbevaring før. Hmm. Og denne/disse type spillere kan det kobles til en iPhone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå