AfterGlow Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 De virkelig smarte robotene kan være nærmere en realitet.Forskere bekrefter: Kvanteteknologi kan gi oss veldig smarte roboter Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Veldig smarte, og bittelitt ulydige... *fear* 2 Lenke til kommentar
N7-Liara Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 whoops.. Did someone say AI? What if it goes rogue?! 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ungdom om 10-15 år 6 Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 År 2150: Google = Skynet 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg skiter i om roboten er smart, tar den klesvasken for meg, det er det jeg lurer på. Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hva med litt smartere mennesker, Og kan teknologien brukes til å gjøre noe for miljøet? Det er fint med roboter. Men de skal være til noe nytte for alle og ikke bare et intelegens som erstatter menneskelig arbeidskraft. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 /forskere-bekrefter-kvanteteknologi-kan-gi-oss-veldig-smarte-roboter/ Bonder bekrefter at en forbrenningsmotor kan gi oss mye raskere hester. Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 så, raskere prossessor som kan jobbe med flere tråder samtidig = smartere A.I Huff, da har jeg bortkasta mange år i å programmere Roboter på en liten Motorola prossessor Men jeg skulle jo ha skjønt det når jeg prøvde å lage en automatisk komme seg fra a til b program.. roboten gjorde jo bare som jeg ville vær gang, uansett hvor mye jeg prøvde... Framtiden er som i denne artikkelen CPU som endelig gir Roboter muligheter til å gjøre programmerings delen selv så den kan finne ut hvordan den kommer fra A til B raskere! altså smartere A.I !! dette har jeg ventet på lengere! Eller er dette en troll artikkel, altså det er bare en vanlig prossessor som er raskere en før, mindre en før osv. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 År 2150: Google = Skynet Dette tviler jeg på, siden Microsoft eier det nesten likelydende registrerte varemerket Spynet. Det ville nok blitt en rettslig konflikt der. Når det er sagt, driver jo Google på å teste ut droner og ballonger for internett-tilgang, så de kunne jo trenge varemerket Skynet. Og dersom Google på sikt kjøper opp Microsoft, vil man jo få en situasjon hvor de kan bruke varemerker som likner helt uten videre. Ellers vil jeg si at varemerket "Spynet" høres definitivt mer ondsinnet ut enn "Skynet", spesielt når hensikten med Spynet er å sende bakgrunnsinfo fra folks PCer til Microsoft. Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 År 2150: Google = Skynet Dette tviler jeg på, siden Microsoft eier det nesten likelydende registrerte varemerket Spynet. Det ville nok blitt en rettslig konflikt der. La du merke til smileyen min? (med andre ord, det var ikke seriøst ment). Dessuten tror jeg du misforstod spøken min: Den hadde ingenting med merkevare å gjøre, men var heller ment som en spøkefull referanse til Skynet i Terminator-filmene. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Må jeg legge til en :-p i mitt innlegg? :-B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå