mhmhm124 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hei åssen sjekker jeg hva barnet har brukt på kontoen? Jeg har sjekket overalt og finner det ikke. Jeg bruker Sparebank 1 Lenke til kommentar
mhmhm124 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 I nettbanken? Jeg sjekket der Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Forklar litt mer, så blir det kanskje litt lettere. Har barnet egen konto/nettbank/bankkort? Eller trekkes det fra din konto? Endret 14. oktober 2014 av RunRookieRun Lenke til kommentar
mhmhm124 Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Han har egen konto. Og det trekkes fra hans konto Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 I nettbanken? Jeg sjekket der Fra demo siden av nettbanken til sparebanken så kan jeg se at du bare må klikke på det rette kontonummerert så får du en transaksjons oversikt rett på skjermen ............. om det er vanskelig så er det ingen på planeten her som kan hjelpe deg. 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Han har egen konto. Og det trekkes fra hans konto Er kontoen hans i det heletatt knyttet til din nettbank? Hvis ikke så må du til banken og få det ordnet. Om det er en bra holdning å overvåke barnet på den måten er en annen sak. Endret 14. oktober 2014 av multisync 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Det fyrste du må ha er rett/fullmakt til å disponere kontoen. Dersom du disponerer barnets konto burde kontoen dukke opp i nettbanken saman med din(e). (Dette føreset sjølvsagt at det er snakk om den same banken). Slik fungerte det då eg betalte rekningar i nettbank for min gamle onkel på over 80. Men dersom du spør banken får du betre svar enn ved å spørje i eit forum der ingen kjenner den konkrete saka. Endret 14. oktober 2014 av torbjornen 1 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg sjekka profilen din og ifølge den er du 13 år. Og her sier du at du har ett barn og vil sjekke hvor mye hun/han har brukt? Syns jeg lukter stanken av ett troll her... 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Eller kjøpt noe man ikke får lov til 3 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg sjekka profilen din og ifølge den er du 13 år. Og her sier du at du har ett barn og vil sjekke hvor mye hun/han har brukt? Syns jeg lukter stanken av ett troll her... Eventuelt så lurer trådstarter på om foreldrene kan finne ut hva han/hun har brukt penger på.... 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Eventuelt kom foreldrene inn på dette forumet og skrev navn som automatisk innlogget md sønnens konto. Mange muligheter, hvorfor spekulere i noe som helst og ikke bare svare? 1 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Eventuelt kom foreldrene inn på dette forumet og skrev navn som automatisk innlogget md sønnens konto. Tror du på det der må jeg si at du fremstår som lettlurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå