MrSuperTed Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt gjennomstrømningsmålere for vannkjølig? Vil gjerne ha en føler slik at jeg kan lage elektronikk som gjør at PC'n slår seg av når pumpa stopper eller systemet skulle tette seg. Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Microplex sin AC gjennomstrømningsmåler kan du finne her Lenke til kommentar
MrSuperTed Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Takk. Har sett både på ELFA og Farnell, men der koster det mellom 1500 og 5000 kroner og da blir det i dyreste laget. Det er industrimodeller men det trenger man jo ikke på en PC. Den på Microplex hadde en mere overkommelig pris. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Det enkleste er jo å bare bruke shut-off funksjonen i BIOS for høy temperatur. Den vil jo også ta høyde for flere ting, f.eks hvis blokken av en eller annen umulig grunn skulle ramle av CPU.. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 [quote name='Arctic' date='29/10/2003 : 15:22'] Det enkleste er jo å bare bruke shut-off funksjonen i BIOS for høy temperatur. Den vil jo også ta høyde for flere ting, f.eks hvis blokken av en eller annen umulig grunn skulle ramle av CPU.. [/quote] Den fungerer dårlig for meg som kun vannkjøler GPU.... Njaal :-) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 ,29/10/2003 : 17:18]Den fungerer dårlig for meg som kun vannkjøler GPU.... Njaal :-) Synd for deg : Eller så kan man stole på utstyret (noe jeg alltid gjør ) eller kjøpe den saken fra microplex. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Bare lurer, men er denne "auto shutdown" ved for høy temperatur, det som heter system thermal i bios? Noen som vet ca ved hvilken temperatur dette trer i kraft? (asus P4C800 deluxe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå