Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Er under en uke siden jeg skiftet tror jeg :S Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Da er det et par ting du kan prøve:Ta av dynetrekk, putetrekk og laken,heng dyna + puta ut av vinduet for lufting,støvsug rommet ditt ordentlig inkludert senga di,sett på nytt laken, putetrekk og dynetrekk.Funker ikke det ville jeg ringt etter noen for å foreta muggkontroll! Endret 16. oktober 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Får gjøre det! Nå hoster jeg egentlig uansett hvor jeg er, men jeg vet ikke om det er fordi jeg har vært mye på rommet idag eller det er tilfeldig:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 vil bare si at jeg hoster idag også, enda jeg ikke har vært på rommet mitt tror det er noe sykdom! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Så kom deg til legen da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Haha nei, synes det er en liten overdrivelse å gå til legen etter hoste i noen dager! Får se om det bedrer seg på noen dager, så går jeg til legen Takk for svar folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå