Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Opplever spesielt når jeg skal legge meg en voldsom tørrhoste. Jeg bare må hoste, og det kommer ofte en sånn rar lyd. Har prøvd å google, men er litt vanskelig å finne ut hva det kan være. Lyden er sånn hul på en måte og kommer fra langt ned i halsen/brystet. Føles og ut som jeg hoster opp slim fra brystet elns:S Hva tror dere det kan være? Er i god form sånn ellers, og i følge mine google-resultater kan det være bronkitt Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Bare lege som kan vite dette... Googling av symptomer er ikke lurt. 2 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det kan være mye rart,eller ingen ting,kom deg til legen snarest mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Men synes det er litt unødvendig å gå til legen når eg nesten føler meg helt frist ellers Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Men synes det er litt unødvendig å gå til legen når eg nesten føler meg helt frist ellers Det er uansett bare legen som kan finne ut hva det er, ingen hjelpe deg via nett, det blir uansett bare synsing. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvor gammel er du? Røyker du? Er du overvektig? Er du eksponert for allergener som f.eks støv, mugg, eksos, etc? Har du samme tørrhoste når du er i aktivitet som f.eks rask gåing? Er det forskjell på kulde/varme? Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Røyker du for eksempel? Da vet man hva det er for noe. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 ... Røyker du? ... Røyker du for eksempel? Da vet man hva det er for noe. Det er veldig bra at vi er to som stiller samme spørsmål. Da vet TS at vi ikke tøyser men mener alvor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg verken røyker eller er overvektig. Hoster ikke av fysisk aktivitet. Mulig det er støv jeg reagerer på, i og med at det er en del støv på soverommet. Greia er at jeg har vondt i brystet(pga dette) så tenkte kanskje det er noe annet enn bare støv Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Mugg i veggen på soverommet? Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Kjenner du deg igjen på disse symptomene? http://nhi.no/sykdommer/kirurgi/magetarmsykdommer/brystbrannsykdom-2202.html?page=3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Det er veldig mye midd i sengetøy, og de bæsjer og lager støv som du puster inn når du legger deg. Det er derfor man egentlig skal bytte på senga veldig ofte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Kjenner du deg igjen på disse symptomene? http://nhi.no/sykdommer/kirurgi/magetarmsykdommer/brystbrannsykdom-2202.html?page=3 Neii Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hvor gammel er du og hvor lenge har du hatt denne hosta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Jeg er 18 Har hatt den av og på i et halvt år kanskje. Vet ikke hvor lenge det varer sammenhengende, for det er ganske glemt med en gang jeg ikke hoster Endret 15. oktober 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Da er nok eneste utveien at du oppsøker lege. Det kan faktisk være alt mellom en uvane, allergi og hjertesvikt (selv om det er mer enn svært usannsynlig). Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Dukker hosten opp viss du legger deg ned på en sofa også,eller er det bare i senga på soverommet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Vet ikke helt, men tror det må være noe med rommet/senga når jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Da virker det som enten mugg eller midd. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 senga di er full av midd, midd lager støv. Skift sengetøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå